וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתרגשים לקראת הדבר האמיתי": הפועל חולון מתחילה עונה בוורשה

עודכן לאחרונה: 2.10.2022 / 15:36

האלופה תופיע ביום שני (18:30) במשחק הפתיחה של ליגת האלופות. אריק גרין עבר בהצלחה את הבדיקות ויוכל לשחק. שון דאוסון: "לכל ניצחון יש משמעות רבה בשיטה הזאת". גיא גודס: "קשה במקום הזה"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 2.10/ספורט1

כדור הפתיחה של ליגת האלופות 2022/23 יפגיש מחר (שני, 18:30) את הפועל חולון עם לגיה ורשה. אלופת המדינה, שחולמת על שחזור הישג השיא האירופי שלה מאשתקד - הגעה לפיינל פור, הגיעה היום לפולין, ותטוס חזרה ארצה מיד בסיומו של המשחק כדי להספיק להיערך ליום הכיפורים.

אריק גרין, שחתם על חוזה לשלושה חודשים כדי למלא את החלל שהותיר סי.ג'יי האריס הפצוע, נחת בסוף השבוע בישראל. הוא עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות, המריא עם חבריו החדשים ויעמוד לרשותו של המאמן גיא גודס במשחק הרשמי הראשון. "אני נרגש מאוד להיות כאן, ולא יכול כבר לחכות לעבודה כדי לעזור לקבוצה לנצח", סיפר הגארד הוותיק.

שחקן הפועל חולון פרדריק בורדיון. דני מרון
קדימה, לעבודה. חולון/דני מרון

בחולון זוכרים היטב כמה משמעותי יכול להיות המשחק הראשון של שלב הבתים. בעונה שעברה הם חזרו מאיטליה עם ניצחון מרשים ומהדהד 61:88 בברינדיזי, שבדיעבד עשה את ההבדל בין הדחה מוקדמת לבין כניסה לפלייאין. "בשיטת המשחקים של הצ'מפיונס ליג, לכל ניצחון יש משמעות רבה במאבק על העלייה לשלב הבא", אמר שון דאוסון. "אנחנו מתחילים את הדבר האמיתי ומתרגשים לקראת משחק הפתיחה".

גודס הוסיף כי "אנחנו יוצאים למשחק חוץ לא פשוט במקום שקשה לשחק בו, אבל רוצים לפתוח את העונה ברגל ימין ולחזור הביתה עם ניצחון". בדומה לחולון, שהודחה בידי מכבי תל אביב בחצי גמר גביע ווינר, גם ורשה מגיעה אחרי הפסד - 76:63 בבית לשלאסק ורוצלאב בליגה המקומית. אשתקד חזרה הקבוצה למסגרת האירופית אחרי 51 שנות היעדרות, ונעצרה ברבע גמר היורופקאפ. זו תהיה הופעת הבכורה שלה בליגת האלופות.

ליריבה הפולנית פנים שמוכרות לקהל בישראל משלהי עונת 2020/21: הגארד ריי מקאלום, ששיחק בהפועל ירושלים (והפסיד לחולון), והסווינגמן דווין מרבל, שהספיק להופיע חמש פעמים במדי מכבי חיפה. במשחק הכנה שנערך לפני כשבועיים, איבדה ורשה 22 נקודות יתרון על בני הרצליה והפסידה לה 82:72.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully