וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק באמריקה: "רמאות בלתי נתפסת" יצרה סקנדל באליפות הדיג

עודכן לאחרונה: 2.10.2022 / 11:43

סערה בעולם הדיג: צמד האלופים נזרקו מהתחרות אחרי שהתגלה שהכניסו לדגים שתפסו משקולות עופרת וחתיכות בשר כדי להגדיל את משקלם, וכך הרוויחו מאות אלפי דולרים. צפו בתיעוד

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 2.10/ספורט1

פרשה חדשה מטלטלת את עולם הדיג בארה"ב, אחרי שבתחרות דיג גדולה התגלתה תרמית קשה של חלק מהמשתתפים, במה שמכונה כבר כ"סקנדל" מקומי - אחרי ששני דייגים נתפסו מכניסים לתוך הדגים משקולות עופרת וחתיכות דג על מנת להגדיל את המשקל של הדגים שתפסו ולזכות בתחרות.

מדובר בצ'ייס קומינסקי מפנסילבניה וג'ייק ראניון מקליבלנד, שכבר חשבו שהם עומדים לנצח בתחרות האחרונה של העונה שהתקיימה באוהיו - עד שהתגלתה האמת לעיני כל. בסרטון הוויראלי, שרץ ביממה האחרונה ברשתות בארה"ב, נראה מנהל התחרות ג'ייסון פישר (שביום יום עובד כשוטר בפרברי קליבלנד) נוזף בשניים וצועק להם "אתם עפים מפה" בתנועה של שופט בייסבול.

צמד הרמאים, אחרי ניצחון בתחרות אחרת

בהמשך הסרטון נראה מנהל התחרות לוקח את הדגים, פותח אותם, ומוציא מכל אחד מהם משקולות עגולות. כמו כן, הוא אף מוציא מחלק מהדגים חתיכות בשר, שנדחפו לתוך גופם של הדגים בצורה מלאכותית. כידוע, הדירוג בתחרויות מחושב על פי המשקל הכולל של הדגים שנתפסו.

המתחרים האחרים נשמעים ברקע צועקים בכעס "פאקינג גנב", "צריך להכניס אתכם לכלא" ו"איפה עכשיו הכתר שלכם, אה?". פישר פרסם הצהרה בשם המארגנים: "לכל הנגעלים, אני מצטער שאכזבתי אתכם כל כך הרבה זמן, אבל גם שמח שתפסתי את הרמאים, אנחנו נגן על ההגינות והשם הטוב של התחרות".

פישר מאוכזב מכיוון שבעולם הדיג חשדו כבר תקופה ארוכה בקומינסקי וראניון ברמאות, כשחשוב לציין שמדובר בתחרויות שהפרסים בהן יכולים להגיע ל-100 אלף דולר. בעבר הושעו מתחרות אחרי שנכשלו בבדיקת פוליגרף, אבל זוכו מחמת הספק.

חובבי הדיג יודעים שבתחרויות הללו יש מימד גדול מאוד של מזל, וחלק מהקסם שלהן הוא שגם דייג חובבן מתחיל יכול לזכות במפתיע בפרס הראשון אם יצליח לתפוס בחכתו דג שמן. אבל השניים האלה היו מנצחים בתחרות אחרי תחרות, וכעת, כאמור, נתפסו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully