וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר עקץ: "באנו לנצח מול קבוצה שבאה לשחק על תוצאה"

עודכן לאחרונה: 1.10.2022 / 23:36

מאמן מכבי חיפה התייחס למערך ההגנתי של מכבי תל אביב ופרגן לכובש הצמד: "מכירים את דין דוד, ברגע שנפתח לו הוא כובש בצרורות"

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 0:2/ספורט1

אחרי ההפסד המפתיע להפועל ירושלים, מכבי חיפה אירחה הערב (שבת) את מכבי תל אביב למשחק העונה הראשון וחגגה ניצחון מתוק מאין כמוהו - 0:2 על היריבה המושבעת. ומי הכריע את המשחק הזה? דין דוד, שנכנס כמחליף בדקה ה-71, ניצל טעות קשה של סבוריט וכבש את ה-0:1 בדקה ה-86. אבל בתוספת הזמן הגיע, אולי, השער היפה בקריירה של דוד, שהשתלט על כדור של שרי עם העקב, עבר את שחר פיבן ושלח עקב גאוני לרשת של פרץ ההמום. חיפה עלתה לפסגה בעקבות הניצחון הזה ותגיע במצב רוח טוב למשחק מול יובנטוס בצאת כיפור ביום רביעי.

שחקני מכבי חיפה חוגגים עם דין דוד. מאור אלקסלסי
איזה ניצחון מתוק. מכבי חיפה חוגגת/מאור אלקסלסי

ברק בכר התייחס לחילופים המנצחים שלו ואמר בסיום: "כל החילופים היו טובים, גם עלי מוחמד עזר לנו מאוד. אני שמח שהמחליפים עזרו לנו לנצח את המשחק. אני שמח בשביל דין דוד, הוא עבר תקופה לא קלה גם ברמה האישית וגם המקצועית. אבל ברגע שנפתח לו הוא יכבוש בצרורות, אנחנו מכירים אותו. בסופו של דבר יש לנו קבוצה וצריכים להתאים את עצמנו למה שיש. גם בעמדות באגף שהוא היה הוא הגיע למצבים ופשוט החמיץ".

"הצדק נעשה. גם במחצית הראשונה שלטנו. שמח שעשינו את זה עם אופי מאוד גדול. כל שנה אנחנו רוצים להתקדם ולא מעניין מה קורה בקבוצות אחרות. יש פה תהליך מאוד עוצמתי ומשנה לשנה הקבוצה הזו מתחזקת מנטאלית וגם מקצועית".

"ניסינו לנצח את המשחק מול קבוצה שחיפשה יותר את התוצאה. היינו צריכים לעשות התאמות כי מצד אחד הקבוצה השנייה אולי לא תכליתית, אבל מאוד מסודרת. לא התכוננו ל-5:4:1 יהלום. צריך לדעת ללחוץ קבוצה כזו עם 3 בלמים. במחצית השנייה עשינו את זה יותר טוב ואני שמח שזה הצליח לנו. לפעמים ללחוץ קבוצה עם שלושה בלמים זה לא קל. כדי לנצח משחק כזה צריך לקחת סיכונים ועשינו את זה וניצחנו".

"עברנו תקופה עמוסה ולצערי מול הפועל ירושלים נפלנו מהרגליים. היום באנו הרבה יותר רעננים ורעבים. היינו חייבים להתחיל עם ניצחון כזה חשוב וכבר ביום רביעי יש לנו את יובנטוס. אנחנו צריכים ללמוד מהטעויות שעשינו במשחק האחרון (מול הפועל ירושלים)".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן מכבי חיפה ברק בכר. מאור אלקסלסי
שוב מנצח את מכבי תל אביב. ברק בכר/מאור אלקסלסי

על פרנזי פיירו שלא בלט, אמר בכר: "הוא שיחק היום לבד מול שלושה בלמים. הוא שמר על הכדור טוב, הגיע למצב לא רע. הוא עדיין צריך להכיר את הליגה, לפני שני משחקים נתן שער ניצחון בטרנר. הוא את שלו עוד ייתן".

לקראת יובנטוס אמר בכר: "הניצחון הזה ייתן לנו דחיפה מאוד גדולה. ההרכב? נראה מי צם, מי לא צם ונמצא הרכב מספיק טוב. זה משחק שצריך לתת בו הכול. יש ארבעה ימים להתאושש, אחר כך עוד משחק בליגה. אני צריך לדעת לדעת איך לחלק כוחות".

דין דוד, גיבור המשחק וכובש הצמד: "זו הרגשה מדהימה שניצחנו היום. לשמחתי נכנסתי טוב וכבשתי אחרי תקופה לא קלה. החברים עוזרים לי בכל דקה ודקה. לשמחתי נכנסתי והכרעתי את המשחק".

על הטרגדיה האישית שעבר: "היו לי ימים לא קלים. אבל יש לי חברים שעזרו לי למזלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully