וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדים של מכבי חיפה תקפו שני אוהדי מכבי תל אביב, אחד נפצע בראשו

1.10.2022 / 17:33

אלימות קשה לפני המשחק בחיפה, שני אוהדים נעצרו. "30-40 בחולצות שחורות הופיעו פתאום ותקפו שני ילדים, על כלום", סיפר עד ראייה. מכבי חיפה: "מגנים את התקיפה המכוערת"

אלימות לפני המשחק בין מכבי חיפה לבין מכבי תל אביב/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לא שקט בחיפה לפני משחק הצמרת בו תארח הערב (שבת, 20:30) מכבי חיפה את מכבי תל אביב. אוהד של הירוקים, תושב חוסן בן 19, נעצר לחקירה לאחר שהשליך בקבוק זכוכית על אוהד הקבוצה היריבה וגרם לפציעה בראשו באורח קל. לאחר מכן נעצר חשוד נוסף, תושב אלון הגליל בן 31. הפצוע טופל במקום על ידי פרמדיק ופונה למרכז הרפואי רמב"ם.

זה קרה כאשר שני אוהדים לבושים בצבעי מכבי תל אביב הותקפו בעת שעשו את דרכם מהחנייה לאצטדיון, ללא כל פרובוקציה מצידם. כמה עשרות אוהדי הקבוצה המקומית לבושים בשחור איגפו אותם ותקפו אותם באלימות קשה, וכאמור אוהד אחד נפצע.

אוהד מכבי תל אביב פצוע בראשו. סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים,
האוהד הפצוע/סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

"זו היתה הזייה", סיפר לוואלה! ספורט עד ראיה. "הלכו שני ילדים חמודים. פתאום הופיעו משום מקום 30-40 ילדים בחולצות שחורות וכובעים שחורים, כמו אוהדי מכבי חיפה, ופירקו אותם. על סתם, על כלום".

ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "אנחנו מגנים ומוקיעים את התקיפה המכוערת וקוראים לאוהדים המגיעים למשחק לנהוג בסובלנות, די לאלימות!!! בוא נהנה מהמשחק הגדול של הכדורגל שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully