וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע לביא על מכבי תל אביב: "מתחילת השנה כולם חיכו למשחק הזה"

עודכן לאחרונה: 29.9.2022 / 10:50

קשר מכבי חיפה דרוך לקראת "משחק העונה": "יש להם קבוצה טובה? לנו יש קבוצה מצוינת". על הנפילה מול הפועל ירושלים: "עשינו אסיפה ארוכה". בכר: "לא מצאנו חיזוק שישדרג את הקבוצה. איביץ'? הייתה סיטואציה אחרת". עלי מוחמד יהיה כשיר למשחק

תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים 0:3 על מכבי חיפה/ספורט1

קשרה של מכבי חיפה עלי מוחמד מתאמן באופן רגיל ויהיה כשיר למשחק העונה מול מכבי תל אביב ביום שבת. כזכור, הקשר לא שיחק מול פריז סן זרמן וגם לא בהפסד להפועל ירושלים בליגה בגלל פציעה, אך עורך כעת אימונים באופן מלא והוא צפוי לפתוח בהרכב מול הצהובים על חשבונו של מוחמד אבו פאני.

בנוסף, המאמן ברק בכר יצטרך להחליט איזה זר הוא מושיב על הספסל, שכן ששת הזרים של חיפה משמעותיים העונה. ההערכה היא שעבדולאי סק יתחיל על הספסל וישמש כזר השישי.

עלי מוחמד, קשר מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
צפוי לפתוח במשחק העונה. עלי מוחמד/מאור אלקסלסי

בחיפה סיכמו את חלון ההעברות, כאשר למרות הרצון של הצוות המקצועי להתחזק בעוד קשר במרכז המגרש, הקבוצה לא ביצעה שינויים נוספים לאחר סגירת החלון של ליגת האלופות. הירוקים צירפו חמישה זרים חדשים בחלון ההעברות הנוכחי וכן את ינון אליהו, ניקיטה רוקאביציה וסוף פודגוראנו שנפצע כזכור ולא צפוי לשוב לפחות עד הישורת האחרונה של העונה.

מי שחוזר לעניינים לחלוטין הוא רז מאיר, שיקבל במשחקים הבאים דקות ראשונות. לעומתו, מחמוד ג'אבר עדיין לא חזר לפעילות והוא צפוי לעבור בדיקות מקיפות נוספות כדי לדעת האם יש צורך בהתערבות כירורגית. דניאל סונדגרן, שינחת היום בישראל, יצטרף לאימונים מחר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
נטע לביא, שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"עשינו אסיפה מאוד ארוכה על המשחק האחרון". לביא/מאור אלקסלסי

נטע לביא דיבר היום לקראת המשחק במסיבת העיתונאים: "מאז שאני ילד יש את היריבות הזאת. מתחילת השנה כולם חיכו למשחק הזה, הוא חשוב עבורנו ועבור הקהל, ונחכה לזה".

על החיזוק של מכבי תל אביב בקיץ: "אנחנו לא מסתכלים על השחקנים שלהם. יש להם קבוצה טובה, אבל גם לנו יש קבוצה מצוינת. הכדורגל הישראלי בעלייה, וזה טוב לכולנו".

על המאצ' אפ במרכז המגרש: "כל מאצ' אפ הוא חשוב, בכל חלק במגרש. חשוב שנשחק טוב בכל חלקי המגרש".

על העומס: "אנחנו יודעים שהלוז שלנו מאוד צפוף, אבל גם יודעים לעשות את ההפרדה בין אירופה לליגה. במשחק הקודם זה לא עבד. אבל עשינו אסיפה מאוד ארוכה על המשחק האחרון, ונקווה שזה לא יחזור בעתיד".

על הימים הסוערים של אצילי: "עומר מתרכז מאוד במשחק הזה, מאוד חשוב לו לשחק בו טוב, וננסה לעזור לו כמובן".

ברק בכר, מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"לא סוד שרצינו להתחזק, חיפשנו שחקנים שיכולים לשדרג את הקבוצה ולא מצאנו". בכר/מאור אלקסלסי

ברק בכר: "הפגרה באה לנו בזמן כי היינו בתקופה עמוסה וסיימנו אותה לצערי בהפסד, אז היינו צריכים לנקות את הראש. מכבי תל אביב? זה משחק חשוב, שפותח סדרה של משחקים חשובים של חודש וחצי ולכן צריך להתחיל עם ניצחון".

בכר נשאל מדוע הקבוצה לא התחזקה: "אנחנו נכנסים לתקופה של 44 ימים ו-12 משחקים אבל אנחנו מוכנים לזה ונבוא כמו שצריך. לא סוד שרצינו להתחזק, חיפשנו שחקנים שיכולים לשדרג את הקבוצה ולא מצאנו. יש פה סגל מספיק גדול ושחקנים מקצוענים ונעמוד בזה".

על המאמן היריב, לו נכנע בעבר בליגה: "איביץ' מאמן מצוין שהוכיח את עצמו בגדול אבל זאת הייתה סיטואציה אחרת. זה אתגר גדול לנצח קבוצה כמו מכבי תל אביב. ערן זהבי? זה לא עוד שחקן ויש להם סגל גדול, אבל אנחנו גם קבוצה מאוד חזקה, משחקים בבית ומאמינים בעצמנו".

* המשטרה הודיעה: "האוהד שהתפרץ לכר הדשא במשחק של מכבי חיפה מול פריז סן ז'רמן לעיני מיליוני צופים בארץ ובעולם, חיבק את ליאו מסי ונעצר - חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה נגדו אתמול כתב אישום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully