וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבים יעברו מהמונדיאליטו ליורו? "כל שחקן צעיר ירצה את העומס החיובי הזה"

28.9.2022 / 13:27

ההצלחות של הצעירה והנוער הובילו לקיץ עמוס, ובהתאחדות לא חוששים: "יש מספיק זמן מנוחה", אך ההתנגשות האמיתית עשויה להיות עם משחקי הבוגרת. וגם: האם גלוך וחבריו ייעדרו ממחזור הסיום של ליגת העל ומגמר הגביע?

תקציר ה-0:3 של ארגנטינה על ג'מייקה, כולל צמד של ליאו מסי/ספורט1

ההעפלה של הנבחרת הצעירה ליורו 2023 אמש (שלישי) הייתה חלק מקיץ אדיר לספורט הישראלי בכלל ולכדורגל הישראלי בפרט. ההעפלה של החבורה של גיא לוזון יוצרת פלונטר לא פשוט לראשי הכדורגל הישראלי ולמנהלים המקצועיים יוסי בניון ויילה חוס. הקיץ האדיר הזה מבחינת ישראל שכלל קיום של טורניר הנוער עד גיל 17 בארץ, סגנות אליפות אירופה לנוער עד גיל 19, ההעפלה ליורו 2023 לנבחרות צעירות וההעפלה לפלייאוף ליגת האומות של הנבחרת הבוגרת מביאה לכך שקיץ 2023 צפוי להיות עמוס ביותר, כזה שייצור כאב ראש אילו שחקנים ישחקו באיזו נבחרת.

הטורניר הראשון בקיץ יהיה המונדיאליטו שיייערך באינדוניזיה. בזמן שרוב שחקני נבחרת הנוער, לפחות בשלב הזה לא משחקים בנבחרות האחרות יש כמה שחקנים שבנוגע אליהם צפוי להתקיים דיון רציני מאוד, הראשון הוא כמובן אוסקר גלוך כאשר בנוסף אליו יש את אל ים קנצופלקסקי, עידן טוקולומטי וסתיו למקין שכבר קיבלו הזדמנות ונחשבים חלק מהנבחרת הצעירה כשגלוך אף צפוי להיכלל במשחקים הקרובים בסגל הנבחרת הבוגרת.

דניאל פרץ שוער נבחרת ישראל הצעירה. דני מרון
צרות טובות. שחקני הנבחרת הצעירה/דני מרון

בנוסף אליהם גם תאי עבד ואיליי מדמון חזק בתוכניות של הנבחרת הצעירה. בפועל יוכלו שחקני נבחרת הנוער לשחק גם במונדיאליטו וגם בטורניר יורו הצעירות אך המשמעות היא שצפוי עליהם עומס כבד במיוחד. המונדיאליטו ייערך בין התאריכים ה-20 במאי ועד ה-11 ביוני כאשר יורו הצעירות יחל עשרה ימים לאחר סוף המונדיאליטו. "שחקני נבחרת הנוער ישחקו גם בצעירה, יש מספיק זמן מנוחה ולא תהיה בעיה, נכון שזה עומס אבל כל שחקן בגיל הזה ירצה את העומס החיובי הזה" אמרו בהתאחדות.

אגב שחקנים דוגמת גלוך, קנצ'פולסקי ומדמון צפויים להפסיד גם את המחזור האחרון של ליגת העל ואם קבוצתו תגיע לגמר הגביע ככל הניראה גם את גמר הגביע. הליגה נגמרת ב-20 במאי יום פתיחת הטורניר כאשר הנבחרת כבר תצא לפני לאינדונזיה כך שהקבוצות יצטרכו להתמודד במחזור ההכרעה ללא שחקני נבחרת הנוער.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן מכבי תל אביב אוסקר גלוך. אריאל שלום
יחמיץ את המחזור האחרון של ליגת העל? אוסקר גלוך/אריאל שלום

הבעיה הגדולה יותר תתקיים בהלימה בין מוקדמות יורו 2024 לנבחרות בוגרות ויורו הצעירות. בעוד שהיורו עצמו ייערך ב21 ביוני עד השמיני בולי ב-16 ביוני עד ה-10 ביוני ייערכו שני משחקי מוקדמות יורו 2024. בסגל הנבחרת הצעירה הפוטנציאלי יכולים לשחק שחקנים דוגמת גלוך, עדן ראקצב, עומרי גנדלמן, דניאל פרץ, ליאל עבדה, דורון ליידנר ואחרים שנחשבים לשחקנים חשובים בתוכניות של הנבחרת הבוגרת.

בהתאחדות כמובן עוד לא החליטו מה לעשות וזה ייקבע בשנה הבאה בכפוף גם לכושר של השחקנים אך ייתכן וחלק מהשחקנים יצטרפו לנבחרת הצעירה רק בשלב מאוחר יותר, "אין ספק שזה משהו שדורש מחשבה ותכנון רציני". הודו בהתאחדות "וכמובן שנעשה את התכנון הזה כדי שהכדורגל הישראלי בכללותו ירוויח". אגב בהתאחדות הבהירו שההחלטה לגבי הזימונים תהיה נחלתו הבלעדית של יוסי בניון.

בנוסף לפלונטר הצפוי בנבחרת הצעירה שלחו מסר לכלל השחקנים בגילאים הצעירים "עדיף לשחקנים בגילאים האלה שישחקו העונה והרבה", אמר גורם בנבחרת. "כל שחקן נלקח בחשבון ומי שיהיו בכושר הכי טוב יוזמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully