וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו: "היה לא פשוט, היינו עוד בהיי מאלבניה". חזן: "נלמד מההפסד"

עודכן לאחרונה: 28.9.2022 / 0:20

מחליפי נבחרת ישראל הפסידו למלטה החלשה, אלון חזן: "גם מהמשחק הזה נתקדם, סמכו עלינו". נאתכו: "גם אם אני פחות על המגרש, האגו שלי לא יורד"

תקציר: ברזיל - טוניסיה 1:5/ספורט1

נבחרת ישראל הפסידה הערב (שלישי) 2:1 למלטה במשחק הכנה, כשהמאמן אלון חזן נאלץ לשתף מחליפים ופתח בהרכב משני, וישראל הפסידה לאחת הנבחרות החלשות ביבשת. מלטה הצליחה לעשות מהפך עם צמד תוך שלוש דקות (84 ו-87), אחרי ששער יתרון של ביברס נאתכו (32, בפנדל שלא היה) לא הספיק.

חזן: "לא אוהב להפסיד ידידות ולא שום דבר. חבל. גם במשחק כזה יכולנו לשחק יותר טוב. היה פה ניסיון לשלב שחקנים שמציגים יכולת טובה בליגה, זה לא הספיק לניצחון, אבל אנחנו ממשיכים קדימה".

על היכולת שירדה אחרי החילופים: "אני לוקח שחקנים כדי לתת להם אפשרות לשחק. כשאתה לוקח אותם באמצע החג, אתה נותן להם לשחק, גם אם זה הוריד מהיכולת שלנו. אבל לא משנה מי משחק, יש דברים מסוימים שאנחנו צריכים לעשות, ולא משנה אם זה לפני החילופים או אחרי. ניתן על זה את הדעת. יש כמה צעירים שקיבלו את ההזדמנות והראו יכולת לא רעה. אנחנו רוצים סגל עמוק. גם מהמשחק הזה נתקדם, סמוך עלינו".

אלון חזן מאמן נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
"כשאתה לוקח את השחקנים באמצע החג, אתה נותן להם לשחק".חזן/אודי ציטיאט

על ההעפלה של הנבחרת הצעירה לאליפות אירופה: "אני מאושר עבור הכדורגל הישראלי, שמצליח ליהנות מהצלחות. הכדורגלן הישראלי צריך לראות מה קורה, כדי שיצליח לדחוף את עצמו יותר ויותר".

ביברס נאתכו: "היה משחק לא פשוט עבורנו. רוצים לנצח בכל משחק, אבל היום היה קשה - אחרי שהעפלנו לפני שלושה ימים והיינו בהיי גבוה, הרבה שחקנים בהופעת בכורה ושמחנו בשבילם, אבל זה משחק אימון, ונמשיך הלאה".

על העובדה שירד לספסל בנבחרת: "ביום שזה לא יפריע לי, אפסיק לבוא. אני רוצה לשחק בכל משחק. אבל אני מדבר עם אלון ויוסי ויודע את מקומי, ואני יודע שהשחקנים מצפים ממני למשהו אחר. גם אם אני פחות על המגרש, האגו שלי לא יורד, אני יודע מה אני שווה וגאה להיות חלק מהנבחרת".

על ההצלחה של הנבחרת הצעירה: "יש הרבה אנשים שמגיע להם כלח הכבוד, שעובדים עם הצעירים והנוער והילידם. הכדורגל הישראלי בהתקדמות. ה תהליך שחייב להמשיך, אנחנו עוד לא אלופי עולם. צריך לעבוד קשה לאורך שנים, ואולי עוד כמה שנים נעפיל גם לטורנירים. דרג שני? בוא נראה מה יהיה, יש גם את חצי גמר ליגת האומות שרכו אפשר להעפיל, צריך להמשיך ככה ולראות מה קורה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ביברס נאתכו, נבחרת ישראל בכדורגל, חוגג את הניצחון על אוסטריה. ברני ארדוב
על העובדה שירד לספסל בנבחרת: "ביום שזה לא יפריע לי, אפסיק לבוא". נאתכו/ברני ארדוב

אופיר מרציאנו, ששב להרכב, סיכם: "התגעגעתי, קריירה זו ריצה ארוכה ויש רגעים בקריירה שדברים קצת פחות הולכים. הכי חשוב זה להאמין בעצמך, להאמין מה אתה שווה, ודווקא ברגעים האלה להתאמץ ולהאמין יותר. אני שמח שקיבלתי הזדמנות, זה חשוב לי מאוד ואנסה לייצר מומנטום גם בקבוצה. חלמתי לשחק במ.ס. אשדוד והגעתי לנבחרת ישראל ולקבוצה ענקית באירופה, אני חי את החלום. יש גם רגעים פחות טובים, אבל אני לוקח את זה בפרופורציות. יש לי חוזה עד סוף השנה, אני במועדון גדול, כמובן שאני לא משחק וזה מפריע לי, אבל אמשיך לעבוד קשה ולהכין את עצמי לכל סיטואציה - בין אם זה לשחק בפיינורד, או משהו אחר שיקרה בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully