וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל פרץ: "אמרנו שאנחנו מתים על המגרש ולא מפספסים את זה"

עודכן לאחרונה: 27.9.2022 / 23:58

גיבור ההעפלה ליורו סיפר על הפתק המיוחד: "זה היה פסיכולוגי, להראות לאירים שאני מכיר אותם". לוזון: "חיכיתי לפנדלים, האמנתי שיהיה בסדר"

היא עשתה זאת! הנבחרת הצעירה של ישראל העפילה הערב (שלישי) ליורו הצעירות בפעם השלישית בתולדותיה, אחרי 1:3 על אירלנד בדו-קרב פנדלים. זה הלך הכי צמוד, הכי דרמטי שאפשר: אחרי ה-1:1 בדאבלין, הראה לוח התוצאות על 0:0 בתום 90 דקות בבלומפילד, ואז על 0:0 גם בתום 120 דקות. הכוכבים של גיא לוזון כבר ירדו לספסל, אך לא צריך כוכבים נוצצים כשיש את דניאל פרץ בשער. שוער מכבי תל אביב הדף שלוש בעיטות של היריבה, ושלח כמעט במו ידיו את הנבחרת לטורניר שייערך בקיץ הבא ברומניה וגאורגיה.

דניאל פרץ שוער נבחרת ישראל הצעירה. דני מרון
איזה ערב מופלא. פרץ חוגג עם החברים/דני מרון

"רגעים שאין לתאר, זה אושר שקשה מאוד להגיע אליו", סיכם גיבור הערב דניאל פרץ. "זה היה כל כך דרמטי. היינו כל כך קרובים כל כך הרבה פעמים, ועכשיו דיברנו לפני המשחק, אמרנו שאנחנו מתים על המגרש ולא מפספסים את ההזדמנות הזאת. זה מדהים. היה משחק סופר-קשה, היינו הרבה יותר דומיננטיים ויכולים לכבוש לפחות 3-4 שערים, אבל הכל מלמעלה. מההארכה שתי הקבוצות היו מאוד עייפות, ראינו שהמשחק הזה יילך לפנדלים, ואני כבר הכנתי את עצמי בראש".

במהלך הדו-קרב הביט מספר פעמים פרץ בפתק שהיה לו בכיס. על כך, סיפר: "זה פתק שהכנתי מראש, זה היה יותר פסיכולוגי, רציתי להראות לשחקנים היריבים שאני מכיר אותם. הסתכלתי להם בעיניים, דיברתי איתם והיה מה שהיה".

גיא לוזון מאמן נבחרת ישראל הצעירה. דני מרון
"חיכיתי לפנדלים". לוזון/דני מרון

גיא לוזון, שסטר במהלך המשחק לזיו מורגן, סיכם ואמר: "הגענו למספיק הזדמנויות, שלטנו, אבל מדקה 115 חיכיתי לפנדלים, פחדתי שיכול ליפול גול לכאן או לכאן, אבל בפנדלים ידעתי שיכולנו לעשות את זה. לא רציתי לקחת סיכון בסוף ושיעקצו אותנו במתפרצת. האמנתי שיהיה בסדר. היינו שווים במשחק הזה ניצחון, ובסוף הקבוצה הטובה יותר עלתה. אני שמח בשביל השחקנים האלה. אני חוויתי יורו ב-2013, ואני שמח עבור השחקנים, עבור כל הילדים והאוהדים שהיו פה, סידרתי לכל השחקנים חופשה בבוקרשט. כשהגעתי לנבחרת אמרתי שאני מאמין שאפשר לקחת את הנבחרת ליורו, אני שמח שהגעתי, זו הייתה החלטה נכונה, ואנחנו עם הפנים ליורו".

ההישג הזה מגיע אחרי ההצלחה של נבחרת הנוער ולוזון התגאה: "כל הזמן דיברו על המנטליות של השחקן הישראלי, מעולם לא האמנתי בזה. יש לנו את החיילים הטובים בעולם. זה שטויות. עברתי הרבה משחקים, הרבה המנונים, היום זה ריגש אותי עד דמעות".

על ההחלטה להוציא את גלוך ועבדה בהארכה: "ליאל סיים אוויר. הרגשתי שאירלנד התחילה לשלוט במרכז השדה. האמנתי שנגיע למצבים בלעדיהם. צריך לקחת החלטות לא פופולריות - אלא מה שנכון"

יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון בירך ואמר: "ברכות לנבחרת ישראל עד גיל 21 על העפלה נוספת לאליפות אירופה עם סיום משחק מרגש ומותח. כולנו גאים לראות את השחקנים שכבר תופסים מקום של קבע בקבוצותיהם בכדורגל הישראלי והאירופי מממשים את יכולותיהם גם בנבחרת ישראל. שוב הוכחתם שרוח, תעוזה והמון אמונה יקחו את הכדורגל הישראלי קדימה. גרמתם לכל אוהדי הכדורגל במדינה לפתוח את השנה החדשה בחיוך ונקווה שיש בכך סימן לבאות להצלחות נוספות לכדורגל הישראלי".

אורן חסון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל: "אושר עילאי, הישג עצום וסיום הכי מותח ומרגש למסע בלתי נשכח. התמיכה האדירה של הקהל בנבחרות ישראל היא הכוח הכי גדול שלנו ואני גאה בכל מי שדחף את הנבחרת הצעירה לטורניר גמר יורו 2023. ההווה של הכדורגל שלנו סיפק פתיחת שנה חלומית והעתיד נראה מבטיח מתמיד. השקעה אדירה בנבחרות ישראל בכל הגילים הניבה פירות שיעניקו לנו מוטיבציה גדולה להמשיך להתקדם, לפתח ולרגש. ברכות לגיא לוזון ולשחקנים, לצוות המקצועי ולכל מי שעושים לילות כימים כדי שנהיה חלק מהמפעלים הכי בכירים ביבשת. חג שמח לכדורגל כחול-לבן ולמדינת ישראל"

דניאל פרץ שוער נבחרת ישראל הצעירה חוגג עם גיא לוזון. דני מרון
ערב קסום בבלומפילד. שחקני הצעירה חוגגים/דני מרון

שר התרבות והספורט חילי טרופר: "ממשיכים את שרשרת ההצלחות! ברכות לנבחרת הצעירה שהעפילה ליורו הצעירות. שוב הוכחתם על המגרש כמה אתם ראויים והבאתם הישג גדול. אל אל ישראל!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully