וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן מעצר הבית: החשוד בהצתת הציוד יורשה לטוס לבולגריה

25.9.2022 / 15:07

השופטת ג'אדה בסול קבעה באופן חריג כי אוהד הפועל חיפה שחשוד בשריפת השלטים והדגלים של ארגון "הקופים הירוקים" יוכל לצאת לטיול באירופה לשישה ימים

מערכת וואלה

בית משפט השלום בחיפה שיחרר היום (ראשון) למעצר בית את איתמר אלי, תושב קיבוץ החותרים ואוהד הפועל חיפה, החשוד כי יחד עם אחרים שרף דגלים של ארגון "הקופים הירוקים", אוהדי מכבי חיפה, וכן שלטים, דגלים וציוד אחר שלהם שנגנב ממחסן המועדון. כזכור, אלמונים פרצו למחסן של אוהדי הקבוצה, גנבו ציוד רב והשאירו אחריהם דגלים שחורים עם ציורי גולגולות.

סרטון של ההצתה עצמה גרם להסלמה במתיחות בין קבוצות האוהדים בעיר והמשטרה נאלצה להתערב ולבצע מעצרים. השופטת ג'אדה בסול קבעה באופן חריג שבמהלך מעצר הבית שיימשך 10 ימים יורשה לו לצאת לשישה ימים לטיול בבולגריה. היא הורתה גם על הרחקתו ממגרשי כדורגל בישראל לחצי שנה. הכל, בהסכמה בין נציג תחנת חיפה, רס"ב אדי קנטרוביץ' לסנגוריו, עו"ד נדב גרינוולד ועו"ד לוטן איפ וערבות עצמית של 3,000 שקלים.

אוהדי מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
חשש מהסלמה בין מחנות האוהדים. אוהדי מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

על פי חקירות המשטרה בנושא, האירוע שהתרחש ב-17.9 העלה את החשד שמדובר באוהדי היריבה העירונית, כאשר החשש שעדיין קיים הוא שהיריבות תגלוש מחוץ למגרש הכדורגל ותביא למעשי אלימות או נקמה בין מחנות האוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully