וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת הצעירה מרוצים: "השד האירי לא כזה נורא. פרץ שוער אדיר"

24.9.2022 / 10:58

ישראל סימנה וי על העברת ההכרעה בפלייאוף העלייה ליורו לבלומפילד. מחמאות למצטיין: "יתרון גדול עבורנו". על החיזוק שיגיע מהבוגרת: "שדרוג משמעותי"

מערכת וואלה!

שביעות רצון בנבחרת ישראל הצעירה לאחר התיקו 1:1 אצל אירלנד אמש (שישי). הנבחרת התייצבה למשחק בדבלין במטרה להעביר את ההכרעה לגומלין באצטדיון בלומפילד ביום שלישי (20:15): "רצינו שההכרעה תהיה אצלנו בבית, והצלחנו. השד האירי לא כזה נורא, אבל ראינו שזו קבוצה חזקה מאוד, גם מבחינה פיזית וגם מבחינה טכנית".

בנבחרת החמיאו מאוד לשוער דניאל פרץ, שהצטיין בין הקורות והציל את ישראל מספר פעמים. גורם בנבחרת אמר: "דניאל שוער אדיר. טוב שלא התעקשו בנבחרת הבוגרת שהוא יהיה איתם, כי הוא בהחלט מהווה יתרון גדול עבורנו".

מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזון. באדיבות ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
ההכרעה עברה לישראל. גיא לוזון/אתר רשמי, באדיבות ההתאחדות לכדורגל

כעת, כאשר הנבחרת רחוקה ניצחון אחד מהעפלה ליורו עד גיל 21, המאמן גיא לוזון יקבל תוספת כוח משמעותית לגומלין: דורון ליידנר, עדן קארצב וליאל עבדה יעברו מהנבחרת הבוגרת לצעירה, לאחר שיפגשו הערב את אלבניה במסגרת ליגת האומות. "אין ספק שזה שדרוג משמעותי. המטרה היא אחת - לנצח ולהעפיל ליורו. נקווה שהאצטדיון יהיה מלא, כי זה רגע משמעותי בשביל הכדורגל שלנו", אמר אחד השחקנים הבכירים בנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully