וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיו אריה: "תוצאות בגביע הטוטו פחות חשובות, דקות השחקנים שוות הכול"

עודכן לאחרונה: 23.9.2022 / 6:54

מאמן הפועל ירושלים ערך רוטציה רחבה בגביע הטוטו: "בעונה ארוכה נצטרך את כולם". במועדון כועסים על הרחקתו של הראל שלום: "חייב ללמוד להתנהג אחרת"

תקציר ניצחונה של בית"ר ירושלים 0:1 על הפועל ירושלים בגביע הטוטו/ספורט1

בהפועל ירושלים לא נרשמה אכזבה גדולה מההפסד בדרבי הירושלמי בגביע הטוטו, זאת לאחר שמראש המטרה הייתה לשלב שחקנים שממעטים לקבל דקות ולהכניס אותם לעניינים. זיו אריה הסביר זאת בסיום כשאמר: "יש לי סגל טוב מאוד, שחקנים שצריכים לשחק אלה לא שחקני ההרכב השני. גלזר, אווקה, אחמד סלמן, איתי זדה, תומר אלטמן. זה משחק אימון וזאת הזדמנות טובה מאוד, תוצאות בגביע הטוטו פחות חשובות, הדקות שלהם היו שוות הכל. בעונה ארוכה נצטרך את כולם".

המאמן הוסיף "אני לא מאוכזב, היה משחק כמעט בלי מצבים. מאוד מאוד שקול. לא היינו מספיק איכותיים עם הכדור ובעיטה אחת הכריעה. לבריאות לבית"ר. לא מתייחס אליהם, יש לי את הבעיות שלי".

שלומי בן אברהם ושחקן הפועל ירושלים הראל שלום. אודי ציטיאט
הכעיס את אנשי הפועל ירושלים. הראל שלום/אודי ציטיאט

במועדון ישנו כעס על המגן הראל שלום, שירד מהספסל והתעמת עם הקוון והשופט, קיבל שני צהובים ואדום. גם בירידה בסיום במנהרת השחקנים הוא המשיך והתעמת עם אנשים. זיו אריה אמר לגביו כי זה לא יעבור לסדר היום והנושא יטופל. זו לא הפעם הראשונה שהשחקן מתנהג בצורה לא ראויה וייתכן שאף יוזהר לעתיד, כאשר במועדון אומרים: "זאת לא דרכנו, הראל שלום חייב ללמוד להתנהג אחרת, חד משמעית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully