וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלטינס עדיין מתלבט, גם קרית שמונה נכנסה לתמונה

עודכן לאחרונה: 23.9.2022 / 9:16

דראפיץ נחוש לצרף את הקשר להפועל תל אביב, אך עדיין לא נסגר הנושא הכספי. הפועל באר שבע מנסה לשכנעו להישאר וגם הקבוצה מהצפון מעוניינת. האוהדים האדומים החלו למחות, יניפו שלטים כנגד הבעלים במשחקים הקרובים

תקציר: סקציה נס ציונה - הפועל תל אביב 3:4/ספורט1

הפועל תל אביב ממשיכה בניסיונות החיזוק שלה, כאשר הקבוצה ממשיכה במו"מ לצירוף דוד קלטינס. האפשרות כרגע היא להסכם לשנתיים או לשלוש. במקביל, הפועל באר שבע הציעה לשחקן להאריך את חוזהו הקיים לשנתיים הקרובות בשנתיים נוספות, אך כעת הצטרפה קבוצה שלישית לתמונה. עירוני קרית שמונה מוכנה לתת לבאר שבע את זיו מורגן וכסף תמורת השחקן, ולהציע לו חוזה ארוך טווח.

האדומים בונים על החוויה שהייתה לקלטינס עם דראפיץ' בבית"ר ירושלים ורוצים למשוך אותו אליהם, כאשר נראה כי עד לסוף השבוע הדברים יוכרעו. במידה שקלטינס לא יגיע, האדומים יחפשו קשר אחר לעמדה זאת, אך כרגע כל המשאבים מופנים לקלטינס ורק לאחר מכן תתקבל ההחלטה האם לצרף שחקן נוסף. לגבי ההתקפה, אופציית בן שהר כל הזמן באוויר וגם הגעת שוער ברגע האחרון נמצאת על הפרק, אך האדומים לא מתכוונים להשתגע בסכומים שיקדישו מעבר לקלטינס.

דוד קלטינס שחקן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
שלוש קבוצות רוצות אותו. דוד קלטינס/לירון מולדובן

בתוך כך, מחאת האוהדים התחדשה אתמול מול ביתו של שרון ניסנוב בסביון. קרוב ל-200 איש מחו כנגד הבעלים ודרשו שיעזבו את המועדון. האוהדים הדגישו כי אין לזה קשר לפתיחת העונה או לרכש אפשרי, וטענו כי כלו כל הקיצים והמחאה רק תגבר עד אשר הבעלים יעזבו את המועדון. האוהדים גם החלו לאסוף כספים להנפת שלטים כנגד הבעלים במשחקים הקרובים, ואף אמרו: "הטעות הייתה שעצרנו את חרם המנויים, עכשיו זה עד הסוף, עד שהם הולכים, זאת רק ההתחלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully