וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולאסקו יצטרף לבית"ר ירושלים, אבוקסיס: "ניצחון שנותן ביטחון"

22.9.2022 / 22:28

חלוץ נבחרת מולדובה סיכם ויגיע ארצה אחרי הפגרה. המאמן מרוצה מה-0:1 על הפועל ירושלים: "זה נחמד לנצח בגביע הטוטו, בכל זאת דרבי. מצפה ליותר רעב מהשחקנים". זיו אריה: "עדיין צריכים להתחזק בעוד עמדות"

תקציר ניצחונה של בית"ר ירושלים 0:1 על הפועל ירושלים בגביע הטוטו/ספורט1

שביעות רצון בבית"ר ירושלים אחרי הניצחון הערב (חמישי) 0:1 על הפועל ירושלים במשחק ההשלמה של גביע הטוטו. לאחר ההפסד בדרבי 1:0 והתבוסה 4:0 למכבי תל אביב במחזור הליגה האחרון, הצהובים-שחורים התאוששו ונראו טוב יותר במשחק של הרכבים משניים בשני הצדדים הירושלמים. אחרי מחצית ראשונה ללא הרבה מצבים, עמית כהן העלה את בית"ר (59) ליתרון 0:1 שנשמר עד הסיום. הפועל ירושלים סיימה את חלקה במפעל השלישי בחשיבותו ותתמודד במשחקי הדירוג על מקומות 5-6, כשהפועל תל אביב הבטיחה את עלייתה לחצי גמר המפעל שם תפגוש את הפועל באר שבע.

מאמן בית"ר ירושלים, יוסי אבוקסיס, היה מהשיפור ביכולת של שחקניו: "זה ניצחון נחמד במפעל כמו גביע הטוטו, אבל זה בכל זאת דרבי שנותן ביטחון להמשך לשחקנים. הרבה שחקנים צעירים שיחקו בשני הצדדים הערב, ושלנו רצו ועשו עבודה יפה מאוד וזה חשוב לנו. אנחנו נקווה לחזור מפגרת הנבחרות טובים והתקפיים יותר. אחרי פתיחת העונה הרעה שלנו בליגה, אני מצפה מהקבוצה להרבה יותר רעב בהמשך העונה".

אגב, מי שהבקיע היום במדי נבחרתו הוא יון ניקולאסקו, שכבש ב-1:2 של מולדובה בלטביה. אקס מכבי פתח תקוה כבר סיכם את כל תנאיו בבית"ר ירושלים והתנאים סוכמו גם מול קבוצתו הנוכחית, כך שהוא יגיע ארצה ויצטרף לסגל של אבוקסיס עם סיום פגרת הנבחרות.

צפו בשער של יון ניקולאסקו הערב בנבחרת מולדובה

תקציר: לטביה - מולדובה 2:1/ספורט1
מאמן הפועל ירושלים, זיו אריה. אודי ציטיאט
רוצה להתחזק בעוד עמדות. זיו אריה/אודי ציטיאט

בצד המפסיד, זיו אריה מיעט להתראיין אחרי סיום המשחק, אבל בהחלט הראה חוסר שביעות רצון מהמשחק: "השינויים בהרכב? אולי זה יותר מדי. אני לא קובע את פגרת מועד פגרת הנבחרות וזה לא משנה מה לוח המשחקים שלנו. נחזור מהפגרה כמו שצריך, הכל בסדר. אנחנו עדיין רוצים להתחזק בעמדות מסוימות".

כתבנו שלומי הלר מוסיף: קטין נתפס עם גז מדמיע במהלך הדרבי ועוכב על ידי המשטרה. אוהד אחד הורחק בעקבות עבירה של אי שמירה על הסדר הציבורים ועוד ארבעה עוכבו בעקבות פריצות לכר הדשא - שניים במהלך המשחק ושניים לאחר שריקת הסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully