וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזלו כל הכרטיסים לאוהדי מכבי חיפה למשחק נגד מכבי תל אביב

21.9.2022 / 15:06

הירוקים הודיעו והאצטדיון יהיה סולד אאוט שבוע וחצי לפני המשחק. במועדון נרתעים מהסכומים הנדרשים על קארצב, נאור וכנעאן

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 21.9/ספורט1

מכבי חיפה הודיעה שכל הכרטיסים לאוהדיה למשחק מול מכבי תל אביב בעוד שבוע וחצי נגמרו. הירוקים ממלאים את האצטדיון בכל משחק מזה תקופה לא קצרה ועל אחת וכמה כשמדובר במה שנראה כמו משחק העונה. ההערכה היא כמובן שגם 3,000 הכרטיסים שהועברו למכבי תל אביב ייגמרו במהירות ברגע שזו תפתח את המכירה.

האלופה תנסה להתאושש מהתבוסה 3:0 להפועל ירושלים ולנצח את הקבוצה שעלתה על חשבונה לפסגה. בחיפה מקווים להכשיר את הפצועים לקראת המשחק נגד הצהובים ביום שבת הבא (1 באוקטובר), כאשר עיקר המאמצים נוגעים לעלי מוחמד שנפצע במשחק החוץ נגד בנפיקה בליגת האלופות. ההערכה בחיפה היא שהסגל יהיה מלא, אך רק בשבוע הבא יתברר מצבו של מוחמד באופן סופי.

אורי דהן בלם מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
בית"ר מעוניינת, הפועל תל אביב מתעניינת. דהן/מאור אלקסלסי

במקביל במכבי חיפה ממשיכים בכיוון של סגירת הסגל. בן שהר ואורי דהן עשויים לצאת בהשאלה כאשר בית"ר ירושלים מאוד מעוניינת בבלם והחלוץ מבוקש בהפועל תל אביב. אגב, גם בהפועל תל אביב העלו ביממה האחרונה את האופציה לצרף את דהן.

בגזרת החיזוק, בחיפה היו מאוד רוצים לראות את עדן קארצב, גוני נאור או מוחמד כנעאן מגיעים לקבוצה, אך הבהירו שלא ישלמו את הסכומים שהקבוצות שלהם מבקשות בשלב זה. גורמים המעורים בפרטים הסבירו שמדובר בעסקאות לא פרופורציונליות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully