וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעירה מוכנה לאירלנד: "נעשה מה שעשינו עד עכשיו - נעלה בלי פחד"

21.9.2022 / 22:14

הנבחרת הצעירה תשחק באירלנד בפלייאוף העלייה ליורו, עידו שחר שמח לקבל את המצטרפים מהנוער: "מגיע להם, הנבחרת שלהם עשתה דבר מדהים". גלוך ודוידה צפויים לפתוח בהרכב, עבדה וקארצב יצטרפו לגומלין בשבוע הבא

הנבחרת הצעירה מתכוננת למשחק מול אירלנד/ההתאחדות לכדורגל

הנבחרת הצעירה נחתה באירלנד לקראת המשחק הראשון בפלייאוף העליה ליורו 2023. בנבחרת יש תחושות מעורבות כאשר מצד אחד יש התרגשות גדולה ודריכות, אך מהצד השני שחקנים מעידים שחדר ההלבשה עוד לא מגובש, שכן הסימונים החדשים והמהפכה שגיא לוזון ערך בנבחרת הביאה לכך ששחקנים רבים כלל לא מכירים אחד את השני.

אחד משחקני הנבחרת טען: "היה חדר הלבשה מאוד מגובש לאורך כל הקמפיין, כי רובנו היינו גם מאותו שנתון והכרנו הרבה שנים. עכשיו יש הרבה שחקנים חדשים, אבל כולנו מבינים שמה שחשוב זה לעלות יורו וכולם יתנו את הכל אחד בשביל השני כדי שנעשה את זה".

מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזון. ההתאחדות לכדורגל,
טרם החליט מי ה-11 שיפתחו באירלנד. גיא לוזון/ההתאחדות לכדורגל

בנבחרת מאמינים שניתן וצריך לעבור את אירלנד כדי לרשום רגע היסטורי: "עשינו קמפיין אדיר בבית קשה מאוד", אמר שחקן אחר, "כך שאנחנו מודעים לאיכויות שלנו ורוצים להשלים את המשימה".
המאמן גיא לוזון עוד לא החליט על ההרכב שיפתח, אך עושה רושם שמרביתו די סגור. דניאל פרץ יפתח בין הקורות, כאשר סתיו למקין צפוי לקבל מקום במרכז ההגנה במקומו של אור בלוריאן שלא זומן. בחלק הקדמי עושה רושם שאוסקר גלוך ואושר דוידה יפתחו, כאשר במרכז הקישור עדיין יש התלבטות.

בנבחרת הצעירה מחכים להודעה רשמית של הנבחרת הבוגרת, אך הציפייה היא שליאל עבדה ועדן קארצב ישחקו עם תחת גיא לוזון במשחק הגומלין בשבוע הבא: "אין ספק שהמשחק בשבת של הנבחרת הוא חשוב, אבל אם הבחירה בין משחק ידידות מול מלטה או משחק העפלה של הצעירה ליורו, אין ספק מה חשוב יותר", אמרו גורמים בנבחרת הצעירה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שוער הנבחרת הצעירה דניאל פרץ. ההתאחדות לכדורגל,
שוער הנבחרת הצעירה דניאל פרץ/ההתאחדות לכדורגל
שחקן הנבחרת הצעירה אוסקר גלוך. ההתאחדות לכדורגל,
שחקן הנבחרת הצעירה אוסקר גלוך/ההתאחדות לכדורגל

עידו שחר על אירלנד: "צריכים להמשיך לשחק כמו שהיינו בכל הטורניר, עם רוח הלחימה של הנבחרת, להביא את חדר ההלבשה המדהים הזה למגרש, להסתכל לכל נבחרת בעיניים, וכמו שעשינו עד עכשיו, לשאוף לנצח בכל משחק. שיחקנו כבר נגד פולין וגרמניה והונגריה שהן לא פחות פיזיות מאירלנד, נצטרך להמשיך באותה דרך". על העובדה שחמישה שחקנים מנבחרת הנוער הצטרפו לסגל: "הנבחרת הזאת עשתה דבר מדהים באליפות אירופה, מגיע להם להיות פה, ונקבל אותם בצורה הכי טובה שיש".

אושר דוידה, שהגיע מבלגיה אחרי שעבר לסטנדרד ליאז', נשאל על המעבר לאירופה: "שמח שהגעתי למועדון כזה גדול עם היסטוריה מפוארת, קיבלו אותי יפה, לאט לאט אני מסתגל לקצב ולליגה החדשה ולשחקנים החדשים". על אירלנד: "אנחנו צריכים לשחק בדרך שלנו, עם התאמות קטנות. הם פיזיים, משחקים כדורגל אנגלי. נצטרך לעבוד קשה כדי להשיג את המטרה". על המצטרפים מנבחרת הנוער: "הם יתרמו לנו מאוד, וביחד נקווה שנעשה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully