וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב קטן לחיפאים: "אל תיגררו לאלימות ותקחו את החוק לידיים"

עודכן לאחרונה: 21.9.2022 / 19:32

שחקן העבר של מכבי חיפה פנה אל לבבות האוהדים על רקע שריפת ציוד העידוד של הקהל הירוק: "מבין את העצב והתסכול, תהיו מעל זה". חשש כבד במשטרה מהתלקחות מול אוהדי הפועל חיפה

תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים 0:3 על מכבי חיפה/ספורט1

חשש במשטרה מהתלקחות בין אוהדי מכבי חיפה להפועל חיפה. כידוע, מהמחסן של ארגוני האוהדים של מכבי חיפה נגנב בסוף השבוע ציוד ומלכתחילה החשד היה שאוהדי הפועל חיפה עומדים מאחורי המעשה. אמש פורסם ברשתות החברתיות סרטון ובו נראים אוהדי הפועל חיפה לכאורה מציתים את הציוד הגנוב וכעת במשטרה חוששים שאוהדים של מכבי חיפה יבקשו לבצע פעולת נקם. ברשתות החברתיות ניתן לראות שישנה מתיחות גדולה ולכן גם החשש להתלקחות משמעותית בין מחנות האוהדים.

שני החשודים בגניבה מהמחסן, שנעצרו על ידי המשטרה, שוחררו למעצר בית עד יום חמישי והחקירה בעניינם נמשכת. בהנהלת האצטדיון הבהירו שלא היה מדובר בפריצה לאצטדיון ולמחסן ושהאירוע התרחש בסמוך לשריקת הסיום של המשחק ביום שבת בין הפועל חיפה למכבי נתניה. במשטרה מקווים שגם ראשי שני המועדונים ינסו להוביל לרגיעה.

אוהדי הפועל חיפה מדליקים אבוקות. מאור אלקסלסי
לא שקט בחיפה/מאור אלקסלסי

לאחרונה הושחת קיר עם ציור של צ'ארון שרי, כשהחשד היה שמדובר באוהדי הפועל חיפה. המחסן שממנו נגנבו פריטים משמש לאחסון של כל ציוד העידוד של אוהדי מכבי חיפה.

מי שניסה להרגיע את הרוחות שחקן העבר והסמל של מכבי חיפה, יניב קטן, שקרא לאוהדי שתי הקבוצות בתכניתו ב"רדיו חיפה": "אלו ימים מאוד מעצבנים, מתסיסים. אני מוצף פה בהודעות. אני מתחנן אליכם - אנחנו לפני החגים, שימו הכל בצד, אין מקום לאלימות. לא צריך להיגרר. אנשים אלימים סופם להיות בחוץ. אל תקחו את החוק לידיים. אני מתחנן בפני אוהדי מכבי חיפה - אני מבין את הכעס, העצב והתסכול. גם אני ראיתי את הסרטון אלפיים פעמים וכעסתי. תהיו מעל זה. לא להיגרר לאלימות. מכבי חיפה נמצאת במקום הכי טוב שלה מזה שנים. הקהל ממלא את סמי עופר ב-30,000 איש כל משחק. תהיו מעל זה, אל תלכו לשם. תבואו בשבת הבאה נגד מכבי תל אביב, שהיא היריבה הכי גדולה. אין קהל כזה. דחפו את הקבוצה הכי טובה בכדורגל הישראלי, תהיו שם בשביל הקבוצה כשהיא צריכה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully