וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק אברמוב: "לא בטוח שלהביא שחקנים חדשים זה הפתרון"

21.9.2022 / 15:33

הבעלים של בית"ר ירושלים: "מאמין באבוקסיס שיעשה את השינוי". משחק הבית נגד ריינה יתקיים בבלומפילד, קלטינס ברשימות

תקציר: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים 0:4/ספורט1

בית"ר ירושלים ערכה היום (רביעי) טקס הרמת כוסית לכבוד ראש השנה. בצל המצב הקשה בטבלה, הבעלים ברק אברמוב אמר: "אנחנו בהתחלה חדשה וכמו שכולם יודעים, זו התחלה לא טובה. אני רגוע ומאמין בצוות המקצועי ובשחקנים שנמצאים פה היום. אני רואה שאומרים וכותבים שצריך להביא שחקנים, אבל אם הייתי חושב ככה, הייתי מביא. יש לנו שחקנים טובים שיכולים להוציא אותנו מהמקום שאנחנו נמצאים בו היום".

אברמוב הוסיף: "אני מאמין ביוסי שיעשה את השינויים שצריך, אני רואה את השחקנים מלוכדים וכשאני רואה איך אתם ביחד גם בתקופה פחות טובה לא בטוח שלהביא שחקנים זה הפיתרון, נביא שחקן או שניים. אנחנו יודעים שאנחנו הולכים לתקופה לא קלה, אבל הכי חשוב שבית"ר חיה וקיימת".

בצד הדברים של אברמוב, בבית"ר ירושלים מקווים לסגור את עסקת יון ניקולאסקו ולהנחית אותו בהקדם בישראל. במועדון עובדים מול סוכנו של החלוץ המולדבי, שהבטיח להסדיר את העניינים מול קבוצתו הסלובקית דונייסקה סטרדה, שבשלב ראשון דרשה דמי העברה של כ-200 אלף יורו אך הסכימה להתפשר על להשאילו עם אופציית רכישה.

יון ניקולאסקו, שחקן מכבי פתח תקוה חוגג. דני מרון
עדיין צריך לסגור קצוות. ניקולאסקו/דני מרון

מלבד ניקולאסקו, בבית"ר רוצים להתחזק בשחקן נוסף. במועדון בדקו את הסטטוס של דוד קלטינס בהפועל באר שבע ובדקו האם ישוחרר, אבל בשלב זה שכרו של השחקן שעומד על כ-150 אלף דולר עד לתום העונה, גבוה עבור הקבוצה וההערכה היא כי בסופו של דבר יצורף שחקן זול יותר. במועדון עדיין מקווים שמכבי תל אביב תעביר בהשאלה את רוי רביבו או דור תורג'מן. גם שמו של בלם מכבי חיפה אורי דהן עלה על הפרק, אבל צירופו יהפוך לרלוונטי רק אם מכבי חיפה תסכים לעמוד ברוב שכרו.

בתוך כך, בבית"ר החליטו לארח את המשחק נגד בני ריינה ב-3 באוקטובר בבלומפילד. על המועדון הושת עונש רדיוס וההחלטה שהתקבלה היא לנדוד לאצטדיון ביפו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
קשר הפועל באר שבע דוד קלטינס. קובי אליהו
הקאמבק בדרך? בשלב זה העלויות מרתיעות. קלטינס/קובי אליהו

בשל רשימת הנעדרים הארוכה לקראת הדרבי נגד הפועל ירושלים בגביע הטוטו (חמישי, 20:00, ספורט3), יוסי אבוקסיס עדיין לא יודע אם יהיו לו 20 שחקנים לרשום למשחק. בכל מקרה המאמן צפוי להעלות לסגל מספר שחקנים מקבוצת הנוער.

קבוצת הנוער, אגב, הובסה אתמול (שלישי) 3:0 על ידי מכבי נתניה, אבל הסיפור של המשחק היה מחוץ למגרש: שחקני הקבוצה התכוונו לנסוע למשחק בהסעה מבית וגן, אך האוטובוס שהוזמן נתקע בדרך וזה שהחליפו לא יכול היה להגיע בזמן. בסופו של דבר הצוות והשחקנים קיבלו החלטה לנסוע לנתניה בטרמפים. בבית"ר יבדקו את העניין היום מול חברת ההסעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully