וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבורר קבע: בית"ר ירושלים תשלם לדן איינבינדר 300 אלף שקל

20.9.2022 / 19:19

כשנתיים אחרי שפוטר על ידי משה חוגג ותבע לקבל את שכרו ופיצויים עבור הנזק שנגרם לו, הקפטן לשעבר זכה להכרה שההתנהגות כלפיו הייתה בחוסר תום לב, כש-60 אלף שקל מהסכום נפסקו בגין עוגמת נפש. עם זאת, מספר סעיפים בתביעה נדחו

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 20.9/ספורט1

בית"ר ירושלים תפצה את הקשר דן איינבינדר ב-300 אלף שקלים, כך קבע הערב (שלישי) עו"ד אמיר זולטי, בורר ההתאחדות לכדורגל.

איינבינדר פוטר על ידי משה חוגג לפני כשנתיים, שנה לפני תום חוזהו בבית"ר ירושלים, וכעבור חודשיים עבר להפועל תל אביב לאור הנסיבות. עם זאת, כאמור, החליט איינבינדר לתבוע את בית"ר ירושלים על הפרה חד צדדית של ההסכם ותבע את שכרו, בונוס על נקודות וכן טען לנזק מקצועי ותדמיתי שנגרמו לו ועל כן תבע סכום גבוה באמצעות עורך דינו רועי רוזן. יש לציין כי מספר סעיפים בתביעה, כמו החזרי ימי חופשה והבראה, החזרי דלק ופיצוי על אובדן חסויות, נדחו על ידי הבורר.

שחקן בית"ר ירושלים, דן איינבינדר. קובי אליהו
הישג עבור קפטן בית"ר ירושלים לשעבר. איינבינדר/קובי אליהו

עבור השחקן מדובר בהישג, היות והרבה מעבר לכסף, חשובה הייתה עבורו ההכרה בכך שחוגג ובית"ר ירושלים התנהגו כלפיו בחוסר תום לב וניסו לפגוע בשמו הטוב ובקריירה שלו.

יש לציין שבית"ר ירושלים גם תיאלץ לשאת בהוצאות הבוררות ששילם איינבינדר, כך שהסכום הכולל מוערך בכ-350 אלף שקל. עוד קבע הבורר כי איינבינדר יפוצה עד ה-20 באוקטובר, אחרת סכומים שלא ישולמו בתקופה זו יישאו הפרשי הצמדה וריבית כדין מיום 20 בספטמבר 2022 ועד למועד תשלומם בפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully