וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצה לחיקוי: הניהול הנכון של הפועל ירושלים מתחיל להניב תוצאות

19.9.2022 / 6:45

הציבור הרחב הופתע מהניצחון של הירושלמים על מכבי חיפה, אבל זיו אריה ושחקניו האמינו כל השבוע. אולי ציון הדרך הזה יעביר מסר גם לקבוצות הבכירות בישראל, בדגש על היריבה העירונית המדשדשת: כך עושים זאת נכון

תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים 0:3 על מכבי חיפה/ספורט1

אפשר לדבר על הצמד של אופק ביטון, על היכולת של ג'ורדן בוטאקה, על משחק הלחץ, הנעת הכדור, האגרסיביות, על הדרך של זיו אריה. מבחינה מקצועית יש כל כך הרבה על מה להחמיא להפועל ירושלים, אבל התחושה היא שהכל מתגמד לעומת הדרך שעוברת הפועל ירושלים. מהדרך הזו כל מועדון צריך ללמוד, כולל חלק מהקבוצות הגדולות של הכדורגל הישראלי, שהכסף אצלן מחפה לפעמים על התנהלות בינונית.

מישל דיין אמר אתמול (ראשון) בכל תחנת רדיו שהפועל ירושלים תנצח את המשחק. זאת המחמאה הכי גדולה שהקבוצה הייתה יכולה לקבל, שמישהו מאמין שהיא תנצח את מכבי חיפה, עם כל העייפות של אירופה. אבל דיין ממש לא היה היחיד. הפועל ירושלים האמינה במהלך השבוע שזה משחק שאפשר לקחת, זיו אריה דיבר עם השחקנים על ניצחון, השחקנים דיברו ביניהם לפני המשחק על ירידת המתח של חיפה, שצריך לאכול את הדשא ולנצח עם אנרגיות, אגרסיביות ולא פחות חשוב - שכל. הפועל ירושלים היום היא קבוצה ממושמעת, אגרסיבית, לוחצת, אבל לא פחות מכך גם מאומנת וחכמה, מזהה חולשות, מוכנה לתרחישים וסיטואציות במגרש שלא רואים אצל הרבה קבוצות. כמעט שום דבר לא מקרי, וזאת הדיפלומה המקצועית הכי גדולה שאפשר לתת לקבוצה הזאת.

הקבוצה שאנחנו רואים כיום היא תוצר של דרך. אפילו לא צריך ללכת יותר מדי שנים לאחור, רק לשלוש-ארבע השנים האחרונות בהן הקבוצה החלה לייצא שחקני בית לבוגרים, לחפש שחקנים צעירים שיגדלו עם המועדון, ללכת עם זיו אריה בלאומית ולעמוד מאחוריו בכל משבר, לנסות ולגדול כמה שיותר בתוך ירושלים ובשכונות שלה, לגרום לאנשים עם כסף לסייע אך ורק בשל המוצר הבריא, והכי חשוב - לשבור תקרות זכוכית שאמרו שמועדון אוהדים לא מסוגל לשבור.

זיו אריה מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
תמשיכו לצחוק, הוא ימשיך להעמיד קבוצה מסודרת ויעילה. זיו אריה/ברני ארדוב

אדבאיו אדליי הוזמן לנבחרת ניגריה, נועם מלמוד לצעירה, לקבוצה יש נציגות ממחלקת הנוער בכל נבחרת צעירה. זה לא נס, זה מה שקורה כשעובדים נכון ומסודר, עם אורך רוח ועם חשיבה לטווח הארוך. שלא נטעה - כשפחות הלך בשנה שעברה היה את החלק בקהל שכעס, שרצה לראות את זיו אריה בחוץ, שרצה פתרונות של כאן ועכשיו. אבל הרוב נשכו שפתיים ונתנו למי שקיבלו אור ירוק וקרדיט לנהל את המועדון, לקבל את ההחלטות. האוהדים הם הבעלים, אך את הפעולות המכריעות הם משאירים לאלו שנבחרו להחליט.

הפועל ירושלים תמיד חרתה על דגלה באופן לא רשמי להיות בדיוק ההיפך מבית"ר ירושלים. האמת שהיום בית"ר ירושלים צריכה להעתיק כמעט כל מה שקורה אצל היריבה העירונית. זה מתחיל ממועדון שמנוהל מתוך אהבה ואכפתיות, עם אנשים שרואים חזון. בית"ר תישאר הקבוצה הבכירה בעיר עוד הרבה שנים, בעיקר בזכות כמויות הקהל שלה מכל רחבי הארץ. האוהדים שלה יכולים להתגייס לרכישת מינויים וכרטיסים, אבל ברמת נאמני מועדון שפועלים למענו ביום יום, הפועל ירושלים ברמה אחרת - גם בגלל שבבית"ר הבעלים לאורך השנים לא מגייסים ולא רוצים כאלה.

לסגל הקבוצה הצטרף היום גולן בני בן ה-21, שחתם לעונה עם אופציה להארכת ההתקשרות בעונה נוספת.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקני הפועל ירושלים חוגגים עם הקהל. ברני ארדוב
המועדון מנצח. שחקני הפועל ירושלים חוגגים/ברני ארדוב

מי הוא ספורטאי השנה?

ארטיום דולגופיאט
בלסינג אפריפה
דני אבדיה
עומר אצילי
מארו טפרי
יונתן קפיטולניק
61832 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

חנה קנייזבה מיננקו
לונה צ'מטאי
אנסטסטיה גורבנקו
רז הרשקו
תמנע נלסון לוי
דריה אטמנוב
48257 משתתפים

במחזור הבא תתארח הפועל ירושלים אצל הפועל תל אביב. ביום חמישי הקרוב תפגוש את בית"ר ירושלים לדרבי נוסף, הפעם במסגרת גביע הטוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully