וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פביאן ספורקסלדה: "מכבי חיפה יצרה איתי קשר, אבל סכנין הגישה הצעה"

עודכן לאחרונה: 17.9.2022 / 10:53

מגן בני סכנין חשף בריאיון בהולנד: "הותרתי רושם טוב על מכבי חיפה כששיחקתי נגדם במדי טביליסי". על החיים בישראל: "מרגיש בטוח"

תקציר: בני סכנין - מכבי נתניה 0:0/ספורט1

בינואר במהלך העונה שעברה בני סכנין החתימה את פביאן ספורקסלדה. המגן ההולנדי שגדל באלקמאר והספיק לשחק בבוגרים של אייאקס, הפך לאחת ההחתמות המסקרנות של הקבוצה מהמגזר ובריאיון בהולנד הוא הסביר כיצד הוא התגלגל לליגת העל שלנו.

"בקיץ שעבר שיחקתי בדינמו טביליסי נגד מכבי חיפה במוקדמות הקונפרנס ליג. הותרתי רושם טוב במשחקים האלו והיו לי מגעים עם חיפה. לצערי זה לא הבשיל לידי חתימה, אבל באותו זמן הבהירו לי שמועדון אחר בישראל רוצה אותי. זמן קצר אחרי זה קיבלתי הצעה מבני סכנין דרך סוכן ישראלי".

פביאן ספורקסלדה שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
הותיר רושם טוב גם על מכבי חיפה. פביאן ספורקסלדה/ברני ארדוב

על בני סכנין: "מדובר במועדון הערבי הכי גדול בישראל. כתוצאה מכך הרבה ערבים בישראל תומכים במועדון הזה. מבחינת מקצוענות, אפשר עדיין להשתפר, אבל אנחנו נראים טוב על המגרש".

על הליגה בישראל: "יש כאן שלושה מועדונים גדולים - מכבי חיפה, מכבי תל אביב והפועל באר שבע. מכבי חיפה גם משחקת בליגת האלופות, מה שאומר עליה הרבה. כל משחק כאן קשה. מבחינה טכנית הרמה טובה מאוד. מבחינה טקטית, הליגה יכולה להשתפר. הניצחון כאן הוא מעל הכול".

על החיים בישראל: "אני טיפוס משפחתי, אז לפעמים אני מרגיש בודד. מאידך, אנחנו יוצאים למסעדות כמעט בכל שבוע. בהתחלה צ'ארון שרי דאג לי עם המשפחה שלו. יש כאן אנשים נחמדים. אני מרגיש בטוח בישראל. גם אם משהו קורה, תמיד שקט כאן איפה שאני גר".

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully