וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל סונדגרן התאמן וכשיר להפועל ירושלים, עלי מוחמד לא צפוי לשחק

מגן מכבי חיפה שהתלונן על כאבים בחזה והוחלף מול פ.ס.ז', עבר בדיקות וערך אימון מלא לקראת ראשון (20:15, ספורט4). הקשר לא התאמן ואין רצון לסכנו. בכר הזהיר: "ראינו מה קרה מול הפועל ירושלים בעונה שעברה"

תקציר: מכבי חיפה - סקציה נס ציונה 1:3/ספורט1

הפועל ירושלים

כשהיא עדיין בלתי מנוצחת העונה בליגה ומעודדת מאוד אחרי ה-0:1 בדרבי, הפועל ירושלים חולמת על סנסציה מול מכבי חיפה שתגיע מחר (ראשון, 20:15, ספורט4) לאצטדיון טדי. זיו אריה צפוי לשמור על ההרכב שלו, כשנדב נידם ימשיך לצד גוני נאור ואופק ביטון בקישור.

המאמן אמר לקראת המשחק: "מצפה לנו אתגר גדול מאוד, ראינו אותם מתמודדים יפה מאוד מול פריז. נעשה את כל מה שאנחנו יכולים, נבוא מוכנים וזה אתגר אדיר לנצח. אנחנו מחפשים עוד שניים-שלושה שחקנים, לא קל למצוא. עובדים על זה קשה".

הקפטן הראל שלום הוסיף: "התחושות טובות אחרי הדרבי, שמחים שעמדנו במטרות שלנו ומחכים כבר למשחק הבא. אנחנו יודעים שמכבי חיפה הקבוצה הכי טובה בארץ כרגע ונעשה הכול בשביל לנצח".

הרכב משוער: אדבאיו אדליי, אלוז' יאו, אונדז'יי באצ'ו, נועם מלמוד, הראל שלום, גוני נאור, נדב נידם, אופק ביטון, גיא בדש, ג'ורדן בוטאקה, וויליאם טוגי.

שחקן הפועל ירושלים הראל שלום. ברני ארדוב
תחושות טובות אחרי הדרבי. הראל שלום/ברני ארדוב

מכבי חיפה

אחרי המשחק הגדול נגד פריז סן ז'רמן שבו מכבי חיפה הובילה, אך הפסידה 3:1, האלופה החלה בהכנות לקראת המשחק נגד הפועל ירושלים. על פניו חיפה פייבוריטית כמובן, אך היא פוגשת קבוצה שטרם הפסידה העונה ושבביקור הקודם בחיפה בעונה שעברה היא הוציאה 1:1 מפתיע.

דניאל סונדגרן ערך אימון מלא והוא כשיר לחלוטין. כזכור, בהתחלה המגן הרגיש דפיקות לב מאוצות, ככל הנראה משום שהיה בחרדה, אך כשהתיישב על הדשא הצוות הרפואי מדד לו דופק נמוך, כך סיפר לחבריו. המגן עבר בדיקות מקיפות שיצאו תקינות והיום כאמור השלים אימון מלא שהסיר את החששות לגביו. מי שלא התאמן הוא עלי מוחמד, שלא צפוי לשחק מחר נגד הפועל ירושלים. מוחמד ישוב לאחר הפגרה למשחק מול מכבי תל אביב וזאת בשל העובדה שהוא אינו כשיר במאת האחוזים ואין רצון לסכנו. המאמן ברק בכר לא תרגל הרכב ברור ותרגל כל מיני אפשרויות למשחק מחר, אך ההערכה היא שבכר לא יבצע רוטציה רחבה מדי אלא יעשה שינויים מינוריים בהרכב. מי שצפויים לפתוח במרכז הקישור הם מוחמד אבו פאני ונטע לביא.

בעניין הקהל, ארגוני האוהדים של חיפה לא חוזרים בהם מהחרם וכועסים על המועדון שהחליט לפתוח לבסוף את המכירה למשחק. עם זאת, בחיפה הוציאו הודעה לאוהדים שהמשחק לא ייחשב בספירה של משחקים העונה כך שמי שלא יגיע לא יינזק. הארגונים אף החליטו לבצע הקרנה משותפת בזאפה לכל האוהדים. בחיפה מכרו כאלפיים כרטיסים, כאשר המכירה בניגוד למשחקי חוץ בדרך כלל, נפתחה לקהל הרחב שכן מרבית המנויים מחרימים כאמור את המשחק.

ברק בכר דיבר לקראת המשחק ואמר: "אנחנו אחרי פיק גדול חוזרים לליגה ומאוד חשוב לעשות את הסוויץ'. זה משחק קשה מול קבוצה שהתחזקה ואם אתה לא בא מוכן היא גורמת לך להיראות רע מאוד. ראינו את זה בשנה שעברה. צריך לבוא בשיא המוכנות ולצאת לפגרה במאזן מושלם. לא סתם היא נמצאת במקום השלישי. בבית שלה עם הקהל שלה זה לא יהיה פשוט".

עומר אצילי דיבר על המשחק מול פריז וגם על הפועל ירושלים: "היתה חוויה מדהימה מול פריז. אבל אנחנו חוזרים למציאות למשחק קשה מאוד נגד קבוצה מאומנת. גם בשנה שעברה היה לנו קשה מולם והשנה הם השתפרו. נקווה לצאת לפגרת נבחרות עם עוד שלוש נקודות".

הרכב משוער: ג'וש כהן, ינון אליהו, דילן בטובינסיקה, שון גולדברג, פייר קורנו, נטע לביא, מוחמד אבו פאני, צ'ארון שרי, עומר אצילי, דין דוד, פרנזי פיירו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ברק בכר, מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
לא מקל ראש בהפועל ירושלים. ברק בכר/מאור אלקסלסי

טריוויה

* הניצחונות האחרונים של הפועל ירושלים על מכבי חיפה היו ב-1999. באפריל ניצחה 0:1 בבית (שער של מחמוד סלמן) ובאוקטובר 1:2 בחוץ.

* הפועל ירושלים ללא הפסד אחרי ארבעה מחזורים. בפעם הקודמת שזה קרה, בפתיחת עונת 1997/98, הרצף נמשך שבעה משחקים, כשהפועל ירושלים המיתולוגית החלה עם ארבעה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו עד שהפסידה למכבי פתח תקוה.

* בצירוף מחזורי הסיום בעונה שעברה, האדומים סופרים שבעה משחקים ללא הפסד, מתוכם חמישה ניצחונות על האפס, מאז ההפסד 1:0 לבית"ר בדרבי בפלייאוף התחתון.

* מכבי חיפה היא היחידה עם מאזן מושלם אחרי ארבעה מחזורים. את עונת 2009/10, שגם בה שיחקה במקביל בשלב הבתים של ליגת האלופות, פתחה עם 10 ניצחונות רצופים.

* דין דוד בבצורת של 17 משחקים בכל המסגרות. שערו האחרון היה בחצי גמר הגביע מול הפועל חיפה, לפני ארבעה חודשים וחצי.

הרכבי הקבוצות

שופט: אביעד שילוח
אצטדיון: טדי
קהל: 6831

מי הוא ספורטאי השנה?

ארטיום דולגופיאט
בלסינג אפריפה
דני אבדיה
עומר אצילי
מארו טפרי
יונתן קפיטולניק
61836 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

חנה קנייזבה מיננקו
לונה צ'מטאי
אנסטסטיה גורבנקו
רז הרשקו
תמנע נלסון לוי
דריה אטמנוב
48261 משתתפים

משחקי המחזור החמישי:

שבת, 18:00: סקציה נס ציונה - הפועל תל אביב (ספורט4)
שבת, 19:30: מכבי בני ריינה - מ.ס. אשדוד
שבת, 20:00: הפועל חיפה - מכבי נתניה (ספורט2)
שבת, 20:30: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים

ראשון, 19:00: הפועל חדרה - עירוני קרית שמונה
ראשון, 20:00: הפועל באר שבע - בני סכנין (ספורט3)
ראשון, 20:15: הפועל ירושלים - מכבי חיפה (ספורט4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully