וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטה צפוי לפתוח נגד נס ציונה, סלליך או סניור מתחרים על המקום של גאנם

16.9.2022 / 9:49

שחקן הפועל תל אביב שנמצא במעצר בית אמור להיות מתופקד כבלם נגד נס ציונה (שבת, 18:00, ספורט4). גונסאלס או שלומי אזולאי יחברו לאיינבינדר וקנצפולסקי בקישור, בשורות המארחת עשוי אוסמן לשחק עם זריקה לאור הפצועים רהבים

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 2:3 על הפועל תל אביב/ספורט1

סקציה נס ציונה

סקציה נס ציונה, שנוצחה בכל ארבעת משחקיה עד כה בליגת העל, תארח מחר את הפועל תל אביב (שבת, 18:00, ספורט4) ותנסה לרשום נקודות ראשונות העונה. בעולה החדשה שאבו הרבה עידוד מדקות טובות שהקבוצה הציגה מול מכבי חיפה במשחק שעבר, למרות שבסיום התוצאה היתה 3:1 לירוקים.

למאמן ניר ברקוביץ' יש לא מעט כאבי ראש בקשר להרכב, לאחר שבלם הרכש סטפן אקה פצוע וייעדר מהמשחק, כאשר גם מוחמד אוסמן בספק גדול והוא עשוי לעלות לשחק עם זריקה. המגן עומרי בן הרוש ימשיך להיעדר בשל שבר בכף ידו וגם איתי רוטמן המורחק לא ייכלל בסגל. לכן, מיקי סירושטיין אמור לפתוח לצדו של אבובקאר קייטה במרכז ההגנה, כאשר דור כוכב ימשיך לקבל קרדיט בעמדת המגן הימני. אלמוג בוזגלו, פרדי פלומן ולבאן קוטלייה ימשיכו בחלק הקדמי.

אחרי ארבעה משחקים ללא נקודות, אנחנו מגיעים למשחק החמישי, נגד הפועל תל אביב, ויש לנו סיכוי לחזור לליגה", אמר ברקוביץ' לקראת המשחק. "אחרי התצוגה הלא טובה במשחקים הקודמים, בחיפה כבר נראינו יותר טוב. מחר אנחנו צריכים לבוא עם אותה גישה ואותה מחויבות ולנסות להיות יותר אמיצים ויותר מחוייבים כדי לנסות ולקחת את הנקודות הראשונות. אני יודע שגם הפועל תל אביב בלחץ כבד ויש לנו הזדמנות לחזור לליגה ולצמצם את הפערים שנפתחו".

הרכב משוער: יוסי גינזבורג, דור כוכב, מיקי סירושטיין, אבובקאר קייטה, סתיו ישראלי, עילאי טרוסט, אילון ירושלמי, נס זמיר, אלמוג בוזגלו, פרדי פלומן, לבאן קוטאליה

מוחמד אוסמן שחקן סקציה נס ציונה. מאור אלקסלסי
עשוי לעלות עם זריקה. אוסמן/מאור אלקסלסי

הפועל תל אביב

לאחר שלושה הפסדים בארבעה משחקים ותחת מתח גדול, הפועל תל אביב תפגוש מחר את נס ציונה בפתח תקוה, בניסיון לחזור למסלול הניצחונות. מי שייעדר הוא קייס גאנם שנפצע נגד הפועל באר שבע ויחזור רק לאחר הפגרה הקצרה.

קובי רפואה מתלבט לגבי ה-11 וצפוי לחזור לארבעה שחקני הגנה עם אדי גוטליב ואנטואן קונטה כבלמים, כאשר בקישור לדן איינבינדר ואל ים קנצפולסקי יצטרף שחקן נוסף, פאבלו גונסאלס או שלומי אזולאי. בחלק הקדמי נראה כי מובטח מקומם של הישאם לאיוס ואלן אוז'בולט. את מקומו של גאנם יתפסו סינטאיהו סלליך או עומר סניור.

במועדון עדיין לא קיבלו החלטה בנוגע לצירוף שחקנים, על אף שלצוות המקצועי ישנה רשימה של מספר שחקנים זרים בתפקידי הקישור והכנף שממתינים להצעות. בכל מקרה במועדון אומרים כי יהיה חיזוק עד לסיום החלון ובינתיים שמו של בן שהר חוזר ועולה, אך עד כה לא נעשתה שום פעולה כדי לקדם את המעבר.

בתוך כך, נס ציונה הודיעה כי "בעקבות הפניות הרבות במדיות השונות מצד אוהדי הפועל תל אביב, החליט רועי אנקווה להענות לבקשת האוהדים ולהשוות את מחירי הכרטיסים בקופות למחיר הכרטיסים במכירה המוקדמת. בהתאם לכך, מחיר הכרטיסים בקופות האצטדיון יעמוד על סך 60 שקלים לכרטיס".

הרכב משוער: סטפן מרינוביץ', דור: אלו, אדי גוטליב, אנטואן קונטה, יהב גורפינקל, אל ים קנצפולסקי, דן איינבינדר, פאבלו גונסאלס, סינטאיהו סלליך, הישאם לאיוס, אלן אוז'בולט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אנטואן קונטה, בלם הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מהמעצר להרכב. קונטה/ברני ארדוב

טריוויה

* סקציה נס ציונה ניצחה את הפועל תל אביב בגביע הטוטו לפני שלוש שנים, אבל בליגה זה מעולם לא קרה. ב-2019/20 היה תיקו בבלומפילד ו-1:2 של הפועל תל אביב בפתח תקוה, ובעונה הכפולה 1966/68 השיגה נס ציונה תיקו אחד לצד שלושה הפסדים.

* סקציה נס ציונה נותרה הקבוצה היחידה בשתי הליגות הבכירות שטרם צברה אפילו נקודה אחת.

* הפועל תל אביב ספגה לפחות שני שערים בכל אחד משלושת הפסדיה. במשחק היחיד ששמרה על שער נקי, גם ניצחה (0:2 בנתניה).

* אנז' פרדי פלומן, שחתום על השער היחיד של נס ציונה העונה והבקיע שני שערים במדי הפועל תל אביב בעונה שעברה, כבש לרשתה פעמיים בניצחונות של בית"ר ירושלים וניצח אותה לפני כן גם עם הפועל חדרה.

הרכבי הקבוצות

שופט: שניר לוי
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 4903

מי הוא ספורטאי השנה?

ארטיום דולגופיאט
בלסינג אפריפה
דני אבדיה
עומר אצילי
מארו טפרי
יונתן קפיטולניק
61836 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

חנה קנייזבה מיננקו
לונה צ'מטאי
אנסטסטיה גורבנקו
רז הרשקו
תמנע נלסון לוי
דריה אטמנוב
48261 משתתפים

משחקי המחזור החמישי:

שבת, 18:00: סקציה נס ציונה - הפועל תל אביב (ספורט4)
שבת, 19:30: מכבי בני ריינה - מ.ס. אשדוד
שבת, 20:00: הפועל חיפה - מכבי נתניה (ספורט2)
שבת, 20:30: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים

ראשון, 19:00: הפועל חדרה - עירוני קרית שמונה
ראשון, 20:00: הפועל באר שבע - בני סכנין (ספורט3)
ראשון, 20:15: הפועל ירושלים - מכבי חיפה (ספורט4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully