וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה נענשה בסגירת היציע המערבי ובקנס של 30 אלף שקל

14.9.2022 / 18:44

התפרעות האוהדים שהשליכו חפצים וירקו על ספסל הפועל תל אביב הסתיימה בעונש כבד. בית"ר ירושלים נקנסה בסכום זהה ובמשחק ללא קהל על תנאי

סיכום גולים ליגת העל - מחזור 4/ספורט1

כמדי יום רביעי, קבוצות ליגת העל כמעט בזו אחר זו התייצבו בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל. עוד לפני קבוצות ליגת העל, נערך הדיון שבסיומו הגיעו הצדדים להסדר טיעון ולהפועל אדומים אשדוד מהליגה הלאומית הוחזרו שתי נקודות שהופחתו ממאזנה.

בית"ר ירושלים נקנסה היום ב-5,000 שקלים בעקבות פריצת ילד בן 10 למגרש וב-25 אלף שקלים נוספים בגין התפרעות אוהדים ושימוש בפירוטכניקה. בנוסף, נגזר על המועדון עונש של משחק ללא קהל על תנאי, אם תהיה התפרעות אוהדים חוזרת. הדיין ציין בהחלטתו כי זאת הפעם הרביעית העונה שהקבוצה עומדת לדין.

אוהדי מכבי נתניה. ברני ארדוב
יריקות וחפצים שהושלכו הובילו לסגירת היציע המערבי. אוהדי נתניה/ברני ארדוב

עונש לא פשוט ספגה גם מכבי נתניה בעקבות התנהגות כרוז המועדון ואוהדי הקבוצה במשחק נגד הפועל תל אביב, במהלכו הושלכו חפצים מהיציעים ואוהדי הקבוצה קיללו וירקו על ספסל האורחת. מכיוון שראשי הקבוצה הודו בהאשמות, נקנסה הקבוצה ב-30 אלף שקל והיציע המערבי נסגר למשחק אחד בפועל. בנוסף לעונש על תנאי של משחק אחד ללא קהל עד תום העונה - עונש שלמעשה ניתן בעונה שעברה וכעת הוארך תוקפו עד לסיום 2022/23.

קבוצה נוספת שעמדה לדין היא בני סכנין, שגם אוהדיה נתפסו יורקים על שופטי המשחק. מכיוון שזו הרשעה ראשונה של הקבוצה בעונה זו בעבירה של התפרעות אוהדים, הסתפק הדיין עו"ד גיורא לנדאו בקנס על סך 7,500 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully