וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי חיפה זעמו, ראש העיר התערבה: "חשבנו שזו מחווה יפה"

13.9.2022 / 19:50

ההחלטה להאיר את בניין העירייה בחיפה בצבעי צרפת לכבוד הגעת פריז סן ז'רמן גרמה לתלונות רבות שהצטברו, קליש-רותם הורתה לשנות במהרה והבניין נצבע בירוק

תיקתקנו, קליפ סיכום היום 13.9/ספורט1

פריז סן ז'רמן על שלל כוכביה, כולל ליאונל מסי, קיליאן אמבפה וניימאר, נחתה לפני זמן קצר בנמל התעופה בן גוריון והיא עושה את דרכה לבית המלון בחיפה, שם תשהה עד שתצא לאצטדיון בכרמל למשחק ליגת האלופות מחר נגד מכבי חיפה (רביעי, 22:00).

ההתרגשות בחיפה ניכרת בהחלט לקראת המשחק הראשון שתארח אי פעם מכבי חיפה במסגרת ליגת האלופות בעירה - בעברה נאלצה הקבוצה לנדוד לקפריסין בעקבות המצב הביטחוני בישראל ולארח את משחקיה בקמפיין הקודם לפני מעל עשור באצטדיון רמת גן - ובשעות האחרונות הייתה זו החלטת עיריית חיפה שגרמה לסערה.

תחילה הוחלט כי צבעי בניין עיריית חיפה ייצבעו הערב בצבעי דגל צרפת כדי לכבד את פריז סן ז'רמן, אלא שאוהדי מכבי חיפה זעמו על כך ועל כן הנחתה ראש העיר עינת קליש-רותם את צוותי העירייה להחליף את הארת צבעי בניין העירייה לירוק כבר הערב ועד המשחק.

בניין העירייה חיפה מואר בצבעי פריז סן ז'רמן. ראובן כהן, עיריית חיפה,
בניין העירייה נצבע תחילה בכחול-לבן-אדום/ראובן כהן, עיריית חיפה
עריית חיפה לקראת משחק ליגת האלופות בין מכבי חיפה לפריז סן ז'רמן. ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה,
האוהדים זעמו והבניין במהרה נצבע ירוק/ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

אוהדים רבים זעמו על ההחלטה הראשונית שהתקבלה בעיריית חיפה והציפו את הרשתות החברתיות ואת אנשי העירייה בתלונות עד אשר הוחלט לצבוע את בניין העירייה בירוק. אלירן טל, דובר העירייה, אף כתב בעמוד הפייסבוק האישי שלו: "חיפה היא עיר סובלנית ומאירת פנים לאורחיה. הערב שחקני פריז סן ז'רמן מגיעים לכאן וחשבנו שזו תהיה מחווה יפה לכבודם. אתו"ס ועיריית חיפה גם הציבו שלט ענק בכרמל שמברך את מכבי וברור לכם שכולנו רוצים את הצלחתה של חיפה בליגת האלופות. גם מי שאינו ירוק. מה שהנהלת עיריית חיפה עשתה בשנים האחרונות למען מכבי חיפה, לא עשו כאן זמן רב.

"נזכיר רק את חגיגות האליפות, רחוב על שמו של יענק'לה שחר וכמובן: מוזיאון מכבי שמוקם בימים אלה בשיתוף המועדון, המשיך טל, "אז בואו נתרכז בטוב, נעודד מחר את השחקנים עד הסוף (מהמגרש לברי המזל, בבתים או בפאבים בעיר) ותזכרו: זה רק ספורט, חברים".

בתוך כך, דוברות מרחב כרמל מסרה כי שוטרי משטרת ישראל ומאות סדרנים ומאבטחים יתפרשו מחר החל משעות אחר הצהריים באצטדיון ומחוצה לו על מנת לשמור על הסדר והביטחון, לצד הסדרת התנועה. המשחק יחל בשעה 22.00 ושערי האצטדיון יפתחו החל מהשעה 19.00, כשהבקשה היא מרוכשי הכרטיסים להקדים את הגעתם עקב עומסי התנועה הצפויים, בידוק תווי החנייה בחסימות וכן הבידוק הקפדני בכניסות לאצטדיון.

כמו כן נמסר כי הודעה שהופצה ברשתות החברתיות לפיה "ייסגרו מתחמי האוכל והשתיה הצמודים לאצטדיון סמי עופר שבחיפה מחשש לחיי אדם" אינה נכונה והמשטרה מבקשת להיצמד להודעות של דוברות המשטרה בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully