וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרגשות במכבי חיפה: "קרו דברים בכדורגל, תהיה אווירה מטורפת נגד פריז"

עודכן לאחרונה: 13.9.2022 / 15:26

במועדון לא מרימים ידיים לקראת הקרב נגד האימפריה הצרפתית, שחקן: "נעשה הכל כדי להקשות עליהם". הערכה: עלי מוחמד יהיה כשיר, עומר אצילי עשוי לפתוח. וגם: הפרגון של חוסה רודריגס והפנייה לסרחיו ראמוס

תקציר: מכבי חיפה - סקציה נס ציונה 1:3/ספורט1

מכבי חיפה תשלים הערב (שלישי) את הכנותיה לקראת המשחק מול פריז סן ז'רמן. בקרב הירוקים מתרגשים מאוד לקראת המשחק אך משוכנעים שניתן יהיה לתת מאבק לקבוצת הפאר. "ברור שהם מעלינו בכמה רמות", הודה שחקן בקבוצה, "אבל קרו כבר דברים בכדורגל ולא נבוא כדי להרים ידיים מראש, נעשה הכל כדי להקשות על פריז".

בחיפה עסקו גם בנושא הכרטיסים למשחק כאשר לאחר שאופ"א אישרה הפשרה של עוד כאלף כרטיסים, הירוקים הוציאו אותם למכירה לפי ההגבלות של מחזיקי כרטיס המועדון גרין פלוס והכרטיסים נגמרו בתוך כשתי דקות. "תהיה אווירה מטורפת באצטדיון זה בטוח", המשיך אותו שחקן, "נעשה הכל כדי לצאת גאים מהמשחק הזה".

ליאונל מסי שחקן פריס סן ז'רמן לפני אנדריי ז'ירוטו שחקן נאנט. קובי אליהו
הוא שוב מגיע לישראל.. הפעם למשחק מול מכבי חיפה. ליאו מסי במפגש מול נאנט/קובי אליהו

בחיפה יידעו היום סופית אם עלי מוחמד יהיה כשיר, אך ההערכה שהשחקן אכן יעמוד לרשותו של ברק בכר. בכר עוד לא תרגל הרכב אך ההערכה היא שעומר אצילי יקבל את המקום בהרכב.

בעניין אחר, במועדון מרוצים מאוד מהחתמתו של אלכסנדר קאחביץ' בקבוצה הנוער. החלוץ נחשב לפוטנציאל גדול ובקבוצה ירכשו את כרטיסו אם אכן ירשים העונה. קאחביץ' הגיע כדי לחזק את קבוצת הנוער וישחק איתה גם במסגרת ליגת האלופות לנוער.

בקבוצה הבוגרת יעקבו באופן צמוד אחר החלוץ וייתנו את הרשמים לגביו. אגב, אם דניאל סונדגרן יאוזרח עד תום מועד ההעברות ולא יספיקו להחתים זר אחר, קאחביץ' יירשם גם כזר השישי של הקבוצה הבוגרת ויוכל לסייע לה אם יוחלט שאכן יש צורך בכך.

אגב, מי שעוד נרגש לקראת הביקור של פריז בישראל הוא חוסה רודריגס. אקס מכבי חיפה תייג את סרחיו ראמוס בטוויטר וכתב לו: "אתה אולי לא תפגוש את הקבוצה הכי טובה מהליגה הכי טובה, אבל תהיה אווירה מיוחדת. המגרש והאוהדים זה משהו קסום, תהנה וחיבוק גדול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הציוץ של חוסה רודריגס לסרחיו ראמוס

מי הוא ספורטאי השנה?

ארטיום דולגופיאט
בלסינג אפריפה
דני אבדיה
עומר אצילי
מארו טפרי
יונתן קפיטולניק
61832 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

חנה קנייזבה מיננקו
לונה צ'מטאי
אנסטסטיה גורבנקו
רז הרשקו
תמנע נלסון לוי
דריה אטמנוב
48257 משתתפים

בניין עיריית חיפה יואר הערב בצבעי דגל צרפת, לרגל הגעתם של שחקני פריז סן ז'רמן לעיר. מחר יואר הבניין בירוק, כמחווה לאלופה הישראלית.

בניין העירייה חיפה מואר בצבעי פריז סן ז'רמן. ראובן כהן, עיריית חיפה,
מחווה יפה בחיפה/ראובן כהן, עיריית חיפה

ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם: "אנו שמחים וגאים לארח בחיפה את משחקי ליגת האלופות ומייחלים להצלחתה של קבוצת מכבי חיפה. אין לי ספק, כי הרגעים הנדירים והמרגשים, שיונצחו בערב זה, ודאי יזכו למקום של כבוד במוזיאון הקבוצה, שיוקם בקרוב באצטדיון העירוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully