וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדורגלן שחשוד בתקיפה שוחרר בערבות, יערער כדי לצאת לאימונים

עודכן לאחרונה: 13.9.2022 / 17:54

הכדורגלן הזר, שמשחק בקבוצה בכירה בליגת העל, עוכב במשטרה בחשד לתקיפת אישה, ושוחרר רק ב-4:30 בבוקר למעצר בית של חמישה ימים מחוץ לתל אביב. השכנה שהתלוננה במשטרה העידה: "הוא יצא כמו גנגסטר מהבית, הוא רץ ואחז בה והטיח את ראשה על חומת הבית"

תיקתקנו, קליפ סיכום היום 13.9/ספורט1

כדורגלן זר, שמשחק באחת הקבוצות הבכירות בליגת העל, נחקר אתמול (שני) במשטרה בחשד כי תקף את בת זוגו. הוא שוחרר בערבות לאחר חקירתו בשעה 4:30 לפנות בוקר, כאשר אנשי המועדון שילמו את הערבות על מנת לשחררו. כעת במועדון יבדקו את הפרטים. הכדורגלן שוחרר לאחר חקירתו למעצר בית של חמישה ימים מחוץ לתל אביב, אולם בכוונתו לערער על ההחלטה ולבקש שלפחות יאושר לו לצאת לאימונים.

השחקן וזוגתו דבקים בגרסתם כי לא הייתה אלימות, כאשר השחקן הסביר לסובבים כי נלחץ מהסיטואציה ולכן החל לברוח עם חברתו מהמקום. במועדון דואגים לשחקן, סיפקו לו היום אוכל ושתיה ומאמינים שהפרשה תסתיים בהקדם.

ניידת משטרה. דוברות המשטרה, אתר רשמי
בת הזוג הכחישה את הטענות המיוחסות לו בנוגע לאלימות פיזית, והבהירה כי היה זה ויכוח קולני בלבד/אתר רשמי, דוברות המשטרה

כפי שפרסמנו, הכדורגלן ובת זוגו מתגוררים בדירה בבתל אביב באזור לוינסקי-תחנה מרכזית, ולדבריו, בעקבות תמונה שהעלה לרשת החברתית זוגתו הביעה קנאה ובין השניים החל ויכוח. היא רצתה לצאת מהדירה והוא אחז בידה וניסה להחזירה. באותו הרגע שכנים שראו זאת התקשרו למשטרה, טענו שהיא מנסה לברוח מהבית והוא מחזיק אותה, ושהיא זעקה לעזרה.

בדיווח, תוך כדי ריצה אחר החשוד, מסרה השכנה: "שמעתי צעקות. באותם רגעים ישבתי במרפסת ביתי, הוא הטיח את הראש של אשתו על חומת הבית. הוויכוח נסוב על רקע העובדה שהיא התעסקה לו בטלפון. הוא יצא כמו גנגסטר מהבית, באתי מאחוריו ונתתי לו בעיטה. הוא נבהל והחל לרוץ לאחר שאמרתי לו שאני שוטרת. במהלך הריצה הוא אחז בה והריץ אותה איתו. תוך כדי זה שאני רודפת אחריו חייגתי למשטרה ודיווחתי על האירוע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מי הוא ספורטאי השנה?

ארטיום דולגופיאט
בלסינג אפריפה
דני אבדיה
עומר אצילי
מארו טפרי
יונתן קפיטולניק
61836 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

חנה קנייזבה מיננקו
לונה צ'מטאי
אנסטסטיה גורבנקו
רז הרשקו
תמנע נלסון לוי
דריה אטמנוב
48261 משתתפים

שמו של הכדורגלן עדיין אסור לפרסום. בת הזוג (זרה אף היא) יצאה להגנתו כאשר מסרה את עדותה בפני השוטרים. היא הכחישה את הטענות המיוחסות לו בנוגע לאלימות פיזית, והבהירה כי היה זה ויכוח קולני בלבד ובחרה שלא להגיש תלונה.

אנשי הקבוצה אליה משתייך הכדורגלן עודכנו בפרטי האירוע, והגיעו אף הם לתחנה. לשחקן יש סעיף בחוזה שמבהיר שאם יסתבך בנושא שאינו אתי, גם ברמת חקירה במשטרה, הקבוצה תוכל לשחררו.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully