וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים חגגה: "אנשים ממש בוכים ביציע, מדהים איך כדורגל משמח אנשים"

13.9.2022 / 6:40

אוהדי הפועל ירושלים ושחקניה חגגו ניצחון בדרבי אחרי 31 שנה, אפילו טוגי ובוטאקה התפעלו מההתרגשות ביציעים. זיו אריה רוצה חיזוק, בקבוצה מחכים להחלטה של חיפה על נאור. וגם: הניצחון האמיתי של האדומים הוא בכלל מחוץ לדשא

תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים 0:1 על בית"ר ירושלים בדרבי/ספורט1

שחקני ואנשי הפועל ירושלים נשארו דקות ארוכות לחגוג עם 2,000 האוהדים שדחפו את הקבוצה אמש (שני) בניצחון 0:1 בדרבי הירושלמי, הראשון של הקבוצה אחרי 31 שנה. אפילו שחקנים זרים כמו טוגי וג'ורדן בוטאקה התפעלו מהאווירה בסיום ובירידה לחדר ההלבשה אמרו "וואוו, אנשים ממש בוכים ביציע, מדהים איך שכדורגל יכול לשמח אנשים".

לאורך כל השבוע זיו אריה עבד על השחקנים ברמה המנטאלית וברמה המקצועית. הוא דיבר על הקהל של בית"ר ואמר לשחקנים: "זה לא סוד שהקהל דוחף את בית"ר ומשפיע, אנחנו צריכים שזה לא ישפיע עלינו לרעה, לא לתת לקהל להוביל אותם על חשבוננו, לשחק את המשחק שלנו עם קור רוח ושקט, אנחנו קבוצה טובה יותר".

אוהדי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
רגע מתוק, שריגש את כולם. ירושלים אדומה/ברני ארדוב
גוני נאור חוגג ניצחון של הפועל ירושלים. ברני ארדוב
יישאר? נאור/ברני ארדוב

אריה אמנם לא היה מרוצה מהחצי השני, אך זה משהו שלא ניתן היה למנוע, שהשחקנים ירצו לשמור על השער הכל כך יקר בדרך לניצחון כל כך יוקרתי אחרי 31 שנה. בצוות המקצועי החמיאו לנדב נידם, גוני נאור, ברק בדש ואילוז' יאו, והרבה מעבר לכך, חושבים שהניצחון הזה הוא מדרגה נוספת שהקבוצה קפצה, שמשקף את יכולתה לנצח משחקים גדולים.

להפועל ירושלים הגיע לנצח את הדרבי אתמול, לא רק ברמה המקצועית אלא גם ברמת הדרך: שנים של יציבות ניהולית ומקצועית, בסיס סגל שרץ איתה עוד מהלאומית, מחלקת נוער שמניבה פירות ושקט תעשייתי - כל אלה באו לידי ביטוי בדרבי אתמול ואולי אף בדרבים נוספים, כל עוד בית"ר לא תתייצב ניהולית ומקצועית ולא תחיה על קפריזות. הדרבי הזה היה מכתוב, צודק ומראה לניצחון המקצוענות והדרך על מועדון קפריזי, שבכל קיץ מנסה לשרוד בעלים אחר ובונה טלאי על טלאי. הפועל ירושלים היא מועדון שבשיאו מכניס אולי 30 אחוז מבית"ר ירושלים, אבל עובד נכון, בריא ומסודר יותר, וזאת הבשורה הכי גדולה שיש להפועל ירושלים להביא איתה.

שחקני הפועל ירושלים חוגגים. ברני ארדוב
שחקני הפועל ירושלים חוגגים/ברני ארדוב
שחקני הפועל ירושלים חוגגים. ברני ארדוב
31 שנה חיכתה לזה הפועל ירושלים/ברני ארדוב

במועדון לא התייחסו יותר מדי לנושא ההגמוניה בעיר, וכנראה שבלהט הניצחון גם הרשו לעצמם לתת קצת כבוד לבית"ר שאמרו: "כולם ראו מה זה הקהל של בית"ר והעוצמות, הלוואי עלינו כמויות כאלה, בית"ר גם כשהיא בצרות יש לה רוח וכוח והיריבות הזאת טובה לשני הצדדים. הייתה אדישות לכדורגל בעיר לפני שהדרבי חזר".

זיו אריה רוצה עדיין לחזק את הקבוצה בלפחות שחקן אחד. עדיין לא ברור אם גוני נאור יסיים את העונה בקבוצה או שמכבי חיפה תחדש את המו"מ ותרכוש אותו. נאור עצמו היה רוצה את המעבר ונראה כי ברגע שהכל תלוי בהחלטה הסופית של מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully