וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה זה תמיד מרגיש עקום? שאלת הזימון של עומר אצילי לנבחרת

12.9.2022 / 14:50

דעת הקהל האובייקטיבית היא שכוכב מכבי חיפה ראוי לשחק בנבחרת וגם יוסי בניון מחוייב להתיישר עם החלטת המערכת. ועדיין, למה זה מרגיש כל הזמן שהכל פופוליסטי בקבלת ההחלטות?

תקציר: מכבי חיפה - סקציה נס ציונה 1:3/ספורט1

להתאחדות לכדורגל היה חשוב לצאת אתמול (ראשון) לציבור ולהסביר את החזרה הצפויה של עומר אצילי לנבחרת לקראת המשחק עם אלבניה. לא כך כך ברור כמה זה היה נחוץ ומה היה קורה אם פשוט אצילי היה מוזמן ללא רעשים מיותרים, סביר להניח שבהתאחדות שעדיין מתאוששת מאירועי מונס דאבור חששה מתגובות ורעש שילווה את הנבחרת מרגע הזימון ועד למשחק ולכן רצתה להקדים תרופה למכה.

יוסי בניון הוא לא מסוג האנשים שהופכים את עורם. הוא לא רצה את אצילי בבית"ר ירושלים לאחר שנזרק על ידי גולדהאר וממש לא התלהב לראות אותו בסגל הנבחרת. חשוב לציין כי באותו קיץ של בית"ר ירושלים גם יענקל'ה שחר ואלונה ברקת לא רצו לגעת באצילי או דור מיכה. בשלב הראשוני כולם ברחו, בינואר שאחרי כל האווירה הפכה רגועה יותר, אצילי חזר לארץ מקפריסין לחיפה ובסוף העונה מיכה לבאר שבע.

עומר אצילי שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
ניסיון להקדים תרופה למכה. עומר אצילי/מאור אלקסלסי

אז בניון אולי לא התלהב, אך היום הוא במערך שונה, בבית"ר כל וטו שהטיל חוגג לא יכול היה לומר דבר, בנבחרת הוא בתוך מערך אחר שישנם גורמים נוספים שמעורבים בהחלטות ברמה המערכתית וזה משהו שסוכם עליו עם כניסתו לתפקיד, והוא הסכים לכך, שהוא מנהל מקצועי של הנבחרת אך חלק ממנגנון מאוד ברור.

לעומר אצילי מגיע להיות בנבחרת. למה? כי בסוף הדעה הרווחת של הציבור היא שצריכה לקבוע אם שחקן ראוי או לא, זאת נבחרת של העם. אורן חסון לא היה צריך פרקליטות, כתב אישום או לא (שיחקו בנבחרת כבר כאלה עם הרשעות פליליות) וייעוץ כזה או אחר. בסופו של יום, בדיוק כמו במקרה דאבור, העם אמר את דברו. את אצילי מקבלים באהבה במכבי חיפה, היו מקבלים אותו באהבה אם היה נשאר במכבי תל אביב, גם בבאר שבע ובבית"ר בכלל היה מתקבל כמו מלך באותם הימים. בתקופה בה מנור סולומון פצוע, דאבור מחוץ לנבחרת וערן זהבי לא בשיאו, אלון חזן רוצה את אצילי למשחק כל כך חשוב ואף אחד לא יכול למנוע זאת.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
יוסי בניון המנהל המקצועי של נבחרת ישראל. מאור אלקסלסי
בנבחרת הוא בתוך מערך אחר. יוסי בניון/מאור אלקסלסי

הציבור שפט את אצילי, מתבאסים ממה שעשה, הכתם ילווה לכל החיים, אך כמעט כולם מוכנים שיהיה בקבוצתם, וזאת השורה התחתונה שצריכה להכריע, אוהד כדורגל אובייקטיבי מוכן לקבל את אצילי לקבוצה שלו וכמו כן לנבחרת, זאת הדעה הרווחת שצריכה להוביל בעת קבלת ההחלטה, בדיוק מה שההתאחדות לא הבינה בפרשת דאבור כשחתרה לשקט והרגעת כל שיח גזעני, שהסיכוי היחיד ליישר קו הייתה התנצלות כנה ואמיתית שלו, מה שהוא לא רצה לעשות וכאן זה היה צריך להיחתך, עם כל הצער.

ברמת האוהד נבחרת האובייקטיבי, תמיד יהיו מתנגדים אך הם מעטי מעט ולכן צריכים לקבל את החלטת הרוב, כמו בכל דמוקרטיה טובה. לנבחרת ישנו משחק כל כך חשוב ומשמעותי מול אלבניה, שבאמת כדאי לשים הכל בצד ולנסות לדחוף וליהנות מהרגע, אין לנו הרבה הזדמנויות כאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully