וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת שיא צופים בדרבי הירושלמי, אבוקסיס נתקל בבעיות בהרכב בית"ר

11.9.2022 / 16:01

בעקבות הבשורה שדן עזריה ייעדר חודשיים והכושר הלקוי של תומא, בית"ר בבעיות בקישור, אבוקסיס מתלבט גם על ההתקפה. ההערכה: כ-18 אלף צופים יגיעו. זיו אריה: "אנחנו עדיין המועדון הנחות בעיר, יש לנו מה להוכיח"

קליפ סיכום היום בספורט, 11.9/ספורט1

בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים ערכה הבוקר את האימון המסכם לקראת הדרבי הירושלמי מחר (שני, 20:30). במועדון התאכזבו להתבשר על פיענוח פציעתו של דן עזריה והעובדה כי ייעדר חודשיים, מה שמשאיר ליוסי אבוקסיס לא מעט בעיות בקישור, כאשר קשר הרכש טרזייה תומא שנחת בשישי לא שיחק מחודש מרץ ואילו אביאל זרגרי ואיליי מדמון עדיין חסרי ביטחון בשלב זה אחרי התקופה שעברו בבית"ר ובבאר שבע.

עדיין זרגרי אמור להיות זה שיפתח לצד אופיר קריאף מחר, כאשר בר כהן, לו שלושה בישולים עד עתה, נמצא בתמונת ה-11, ייתכן אז על חשבונו של ירדן שועה, אם יוסי אבוקסיס יחליט לפתוח עם סתיו נחמני בחוד ההתקפה, אך את ההחלטה הסופית המאמן יקבל היום או מחר. מקס גרצ'קין הפצוע ימשיך להיעדר, אך צפוי לחזור לאימונים מלאים בהמשך השבוע.

עד עתה 14 אלף אוהדי בית"ר וכאלף אוהדי הפועל ירושליםהבטיחו את מקומם באצטדיון, כאשר הצפי הוא לפחות ל-18 אלף צופים. אם וכאשר, זאת תהיה כמות הקהל הגדולה ביותר שנכחה בדרבי ירושלמי אי פעם. בית"ר מכרה עד עתה קרוב ל-5,500 מנויים ובמועדון מקווים שבמהלך היום יירכשו כמה מאות נוספים, כאשר בצד הושארו כרטיסים ליציעים מזרחי ומערבי לרוכשי מנוי.

אביאל זרגרי, שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
צפוי לפתוח. אביאל זרגרי/דני מרון

הפועל ירושלים

בצד האדום מקווים להישאר בלתי מנוצחים גם אחרי הדרבי. הפועל ירושלים כבר אספה חמש נקודות ורוצה לסגור חשבון עם בית"ר על ההפסדים בעונה שעברה, כולל ההפסד הטכני המפורסם בגלל שיתוף ששת הזרים. המאמן זיו אריה אמר: "אנחנו כרגע המועדון הנחות ויש לנו מה להוכיח. עברו רק שלושה מחזורים, אנחנו מרגישים שיש לנו קבוצה יותר טובה מהעונה שעברה, אבל צריך להוכיח את זה והעונה עוד ארוכה. יש לנו אתגר גדול מחר, לצלוח משחק כזה זו אחת המשימות שלנו. שיחקנו התקפי גם בשנה שעברה, בשליש הקדמי קרו לנו כל מני דברים. אין לי רצון לדוש בזה שוב. אנחנו תמיד רוצים להבקיע שערים, לא עלינו אף פעם כדי לעשות 0:0. נקווה שנעשה את זה יותר טוב העונה. יש כאן המשכיות, הרבה שחקנים שהיו בשנה שעברה ולמדו מה זה ליגת העל. עשינו חיזוקים ועוד לא סיימנו".

על חשיבות הדרבי הוסיף: "מבחינתי זה עוד משחק. אני יודע כמה זה חשוב לאנשים מסביב לאוהדים ובעיקר לקהל, אבל אם ננצח לא אגיד שהורדתי קוף ואם לא אז לא אגיד שהוכחתי משהו. זו הזדמנות להראות התקדמות. את הר הגעש של ה-15 אלף בצהוב אנחנו לא נוכל לשנות, השחקנים יצטרכו להתמודד עם זה. טדי זה הבית שלנו ושל האוהדים, שלחו לי תמונות של הדשא וזה נראה טוב. נחזור ונקווה שנצליח גם שם כמו בפתח תקוה".

הקשר נדב נידם אמר: "רציתי להיות פה מתחילת הקיץ, התחושה טובה. העונה הקודמת הייתה הראשונה שלי בליגת העל והיו משחקים מרגשים. אולי לא חוויתי יוקרתיות כמו הדרבי, אלה משחקים שאני רוצה לשחק. יהיה מרגש וכיף. הייתי חודשיים עם מכבי תל אביב, המאמן איביץ' הרגיש שאני צריך עוד שנת השאלה וגם אני רציתי לשחק ולהשתפר כשחקן. הגעתי להפועל ירושלים, ראיתי את הרמה והרגשתי שהגעתי למקום הנכון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
נדב נידם, הפועל ירושלים. ברני ארדוב
רצה לשחק ולהשתפר. נדב נידם/ברני ארדוב

טריוויה

* מאזן הדרבים בליגה הבכירה מאז קום המדינה עומד על 12:26 לזכות בית"ר ועוד 21 תוצאות תיקו, כשהתוצאה השכיחה ביותר היא 1:1 (14 פעמים).

* הפועל ירושלים ניצחה בדרבי בגביע הטוטו בעונה שעברה, אבל בליגה היא לא גברה על בית"ר ב-12 המפגשים האחרונים, מאז שנצח מסובי קבע 0:1 בפלייאוף התחתון במאי 1991, בדרבי האחרון בימק"א.

* הפועל ירושלים ללא הפסד אחרי שלושה מחזורים. בפעם הקודמת שזה קרה, בפתיחת עונת 1997/98, הרצף נמשך שבעה משחקים, כשהפועל ירושלים המיתולוגית החלה עם ארבעה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו עד שהפסידה למכבי פתח תקוה.

* בצירוף המשחקים האחרונים בעונה שעברה, האדומים סופרים שישה משחקים ללא הפסד, מתוכם ארבעה ניצחונות על האפס. ההפסד האחרון? 1:0 לבית"ר בדרבי בפלייאוף התחתון.

הרכבי הקבוצות

שופט: איתן שמואלביץ'
אצטדיון: טדי
קהל: 19000

תוצאות השבת:

מכבי חיפה - סקציה נס ציונה 1:3
הפועל חדרה - הפועל חיפה 1:1
בני סכנין - מכבי נתניה 0:0
מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully