וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל באר שבע הותקפו באוסטריה: "קיבלתי אגרופים, המשטרה לא עשתה כלום"

שרון ניסים

עודכן לאחרונה: 9.9.2022 / 0:13

אחרי המשחק מול אוסטריה וינה, מספר אוהדים של הקבוצה נקלעו לעימות עם אוהדים מקומיים ואחד מהם העיד: "שברו לי את הפלאפון, סבלתי מסחרחורות והזמינו אמבולנס"

תקציר: אוסטריה וינה - הפועל באר שבע 0:0/ספורט1

הפועל באר שבע פתחה הערב (חמישי) את שלב הבתים בקונפרנס ליג עם 0:0 מול אוסטריה וינה בחוץ. מיגל ויטור היה הכי קרוב למצוא את הרשת, אך הנגיחה שלו ננעצה במשקוף בדקה ה-21. כך או כך, מחזיקת הגביע הישראלית יכולה להיות מרוצה מהנקודה, ובשבוע הבא מצפה לה אתגר גדול הרבה יותר - מול ויאריאל בבית.

לאחר המשחק הותקפו מספר מאוהדי הפועל באר שבע על ידי אולטראס של אוסטריה וינה ברכבת, ונזקקו לטיפול רפואי.

אוהדי הפועל באר שבע באוסטריה. שרון ניסים,
אוהד של באר שבע מותקף אחרי המשחק/שרון ניסים

אחד מהאוהדים של באר שבע שהותקף העיד על מה שקרה ואמר: "עלינו על המטרונית ופתאום שלושה חבר'ה הגיעו אלינו וניסו לבעוט בנו ולתת לנו מכות. תוך כדי המהומה נפל לי הפלאפון. חברים שלי עזרו לי והם ברחו. אנחנו לא עשינו כלום, הם התחילו לבעוט בחבר שלי. השוטרים אמרו לנו שזו לא עבירה חמורה ולא בטוח שיעצרו אותם. אחרי שהביאו לנו אמבולנס המשטרה ניסתה להפחיד אותנו שלא נבוא להעיד. הם הביאו לי אגרופים לפנים. הנהגת של המטרונית אמרה שהיא ראתה את המכות. השוטרים שאלו מה קרה ולקחו את הדרכונים. סבלתי מסחרחורת והזמינו לנו אמבולנס. המשטרה אמרה לנו 'תסתדרו לבד'. הם פתחו תלונות על זה ששברו לי את הפלאפון ושאני ועוד חבר נפצענו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. רויטרס
בסך הכל מרוצה. ברדה/רויטרס

"תוצאה טובה, אבל לאור איך שהתפתח המשחק, הייתי מאוד רוצה לחזור מפה עם שלוש נקודות", סיכם אליניב ברדה. "עשינו משחק טוב מאוד בהרבה אסקפטים, היה חסר לנו להזיז את הכדור קצת יותר מהר ולקבל החלטות קצת יותר נכונות ליד השער של היריבה. יכולנו לנצח, אבל גם תוצאת תיקו במשחק חוץ קשה זה מכובד. התגוננו, אבל הם גם התגוננו. המשחק היה שקול עם נטיה לטובתנו, גם הגענו ליותר מצבים. צריך ללמוד לנצל אותם כדי להכריע משחקים".

המאמן הוסיף ואמר: "אין שום קשר בין הליגה ובין אירופה, אירופה זה שלב בתים, צריך פה לעשות את המקסימום כמועדון ולייצג את העיר והמדינה שלנו הכי טוב שאפשר. זה כיף גדול שהקהל הגיע וגם גאווה גדולה, שמעו אותו מגיע ודוחף את השחקנים. אנחנו לא חזירים, זו נקודה חשובה בחוץ וכבר מתכוננים ליום ראשון. אנחנו כבר קבוצה שצריכה ללמוד לעשות את המעבר מאירופה לליגה, זה מעבר לא פשוט אבל יש לנו שחקנים עם המון ניסיון, שמבינים שהם משחקים בשתי מסגרות שונות לחלוטין. צריך לתת הכל בשתי המסגרות ולהוציא את המקסימום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully