וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר תכין תוכנית עבודה לטרזייה תומא, וממתינה לשחרור של רוי רביבו

8.9.2022 / 10:30

אבוקסיס ישמור על זהירות עם הקשר מחוף השנהב שיגיע אחרי תקופה ללא קבוצה. חיים רביבו דוחף להשאלת בנו, מכבי תל אביב מתמהמהת

תקציר, גביע הטוטו: מ.ס. אשדוד - בית"ר ירושלים 2:2/ספורט1

למרות שספגה שער שיוויון בתוספת הזמן, סיימה ב-2:2 עם מ.ס אשדוד ואיבדה סיכוי להמשיך לשלבים הבאים בגביע הטוטו, בית"ר ירושלים סיימה את המשחק אמש (רביעי) מרוצה מכמה שחקנים ש"נכנסו לעניינים".

ראשית, השערים של סתיו נחמני ורונן חנציס היו מאוד משמעותיים עבור הביטחון של השניים, שעד כה התקשו להתמודד תחת הלחץ בבית"ר. בנוסף, מחליפים שקיבלו הזדמנות כמו עדי יונה ושחקנים נוספים נראו טוב על המגרש ואף זכו למחמאות בסיום.

כעת אבוקסיס מחכה לחיזוק. מכבי תל אביב עדיין לא אישרה את שחרורו של רוי רביבו וזה הדבר היחיד שמעכב את צירופו בעסקת השאלה. אביו של השחקן, חיים רביבו, דוחף למימוש העסקה ומעוניין שבנו ישחק בבית"ר, אבל בשלב זה מכבי תל אביב עדיין מתמהמהת. אם מכבי תל אביב תצרף שחקן התקפה נוסף, היא גם תסכים ככל הנראה להשאיל לבית"ר את דור תורג'מן.

דן גלזר עם רוי רביבו שחקני מכבי תל אביב באימון. אודי ציטיאט
אבוקסיס בהמתנה. רוי רביבו/אודי ציטיאט

במקביל, בבית"ר מקווים שחלאופילו פלייטר יעבור להפועל רמת גן שמעוניינת בו, וחושבים ששחרורו יחד עם עזיבה של שחקן נוסף יפנו תקציב לצירוף שחקן התקפה משמעותי שיוכל לשדרג את הקבוצה.

טרזייה תומא, שחתם שלשום רשמית בקבוצה, אמור לנחות בימים הקרובים אבל הוא עדיין לא בכושר משחק. במועדון יכינו תכנית עבודה כדי להכניס אותו לכושר. תומא ספג בעבר פציעות שגררו היעדרויות ממושכות ולכן בבית"ר מתכוונים לנקוט במשנה זהירות עם השחקן ויבחנו את מצבו הפיזי לאור העובדה שהיה שחקן חופשי מסוף העונה שעברה, ובחודשים האחרונים לא התאמן במסגרת מסודרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully