וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לביא אחרי הערב האמוציונלי: "לפעמים מדברים הרבה ורואים פחות"

7.9.2022 / 8:05

עכשיו יעריכו אותו? הקשר שוויתר על טקס הברית של בנו כדי לסייע למכבי חיפה בפורטוגל לא מחפש הכרה: "אם כולם מעריכים אותי בקבוצה, אולי יעריכו גם בתקשורת". שון גולדברג מעודד מהשילוב עם הבלמים החדשים: "ניכר שכבר יש הבנה בינינו"

אוהדי מכבי חיפה בליסבון/שלמה וייס

רבות דובר בשבוע שלפני המשחק מול בנפיקה על הדילמה של קפטן מכבי חיפה, נטע לביא, האם להחמיץ את המשחק בשל טקס ברית המילה שנערך לבנו הבכור אתמול (שלישי), ביום המשחק. לביא החליט בסופו של דבר להצטרף לחיפה ואמש לאחר המשחק התייחס לסוגייה לראשונה.

"זו הייתה החלטה משותפת שלי ושל אשתי שתומכת בי ואמרה לי שהיא רוצה שאני אהיה פה. עשינו כמובן את הברית כי המצווה הנכונה היא שמונה ימים אחרי הלידה. הגעתי לפה, אני מאוד אוהב את המועדון ושמח שכולם מעריכים את זה".

ההחלטה של לביא העניקה לו נקודות זכות רבות בקרב הקהל והתקשורת, כמו גם העימות הקולני עם עומרי גלזר שניסה להוציא את עומר אצילי מאיזון במשחק נגד הפועל באר שבע בשבת. "אני תמיד משתדל לעשות הכי טוב עבור הקבוצה שלי. לפעמים מדברים יותר ורואים פחות. אני יודע שבקבוצה מעריכים אותי. בסוף, אם כולם מעריכים אותי אז גם התקשורת תעריך מהצד".

רפא סילבה, שחקן בנפיקה, מול נטע לביא, שחקן מכבי חיפה. CARLOS COSTA / AFP, GettyImages
הקרבה גדולה. נטע לביא מול רפא סילבה/GettyImages, CARLOS COSTA / AFP

על המשחק מול הפורטוגלים אמר הקפטן: "זו רמה מאוד גבוהה, משחק ברמה הכי גבוהה שיכולה להיות וכל פרט חשוב. ניסינו לעשות את המקסימום, הגענו לכמה מצבים ואני מקווה שנמשיך להשתפר". לביא יודע ש"זה אתגר גדול. צריך להיות מרוכזים 90 דקות. אני משתדל לעשות את זה על הצד הטוב ביותר וכיף לראות שאפשר להתמודד ברמות האלה. כמובן שאתה יוצא מאוכזב בגלל ההפסד, אבל זה המצב והפנים קדימה לשבת".

לביא גם התייחס לכושר המצויין שנמצא בו דולב חזיזה. "דולב חבר מאוד קרוב. הוא ב'זון' מטורף ואנחנו רק צריכים לעזור לו להתקדם. גם במשחק מול בנפיקה הוא היה טוב, היו לו פעולות מאוד טובות ונקווה שימשיך לעזור לנו כקבוצה".

גם הבלם שון גולדברג התייחס בסיום למשחק לשני חבריו החדשים למרכז ההגנה, דילן בטוביניסקה ועבדולאיי סק שפתחו אתמול. "במחצית הראשונה עמדנו מצוין מבחינה הגנתית. אנחנו לא מכירים אחד את השני לעומק, אבל היה ניכר שיש הבנה אחד עם השני וזה נראה טוב. אני בטוח שבהמשך זה רק יילך וישתפר". גולדברג נשאל האם הוא חושב שהאשמה בשער הראשון היא שלו. קשה לי לנתח את השער. ממה שזכור לי היו כמה שחקנים ברחבה, אבל צריך לראות שוב כדי לקבוע".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן בנפיקה, אלכסנדר בה, מול שחקן מכבי חיפה שון גולדברג. Gualter Fatia, GettyImages
מתרגל לרמה, ולחברים החדשים. גולדברג/GettyImages, Gualter Fatia

על ההתרגשות לשחק בליגת האלופות אמר הבלם: "אנחנו גאים להיות כאן, עשינו דרך יפה ומרשימה כדי להגיע לנקודה הזאת, חווים חוויות ונהנים. אנחנו קבוצה שתמיד רוצה לשחק את המשחק שלה ונעשה את כל המאמצים כדי לעשות תוצאות יותר טובות". על הבית שכולל את בנפיקה, פ.ס.ז ויובנטוס אמר: " קיבלנו בית מאוד קשה וקבוצות איכותיות מאוד. המחצית ראשונהת הייתה שיוויונית. תמיד נבוא לשחק כדורגל חיובי, לא נגיע להתבטל. אני מקווה שזה יתבטא בתוצאות בהמשך".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully