וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר עדי חתם בקרית שמונה: "עשיתי הכל כדי להמשיך בבית"ר"

6.9.2022 / 17:01

הקשר שסיים את חוזהו אחרי שלוש שנים בירושלים, הצטרף לסגל של קורצקי בחוזה לעונה עם אופציה: "חיכיתי והמתנתי, אבל הגיע הזמן לפרק חדש"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 6.9/ספורט1

עירוני קרית שמונה צירפה לשורותיה את תמיד עדי. אחרי שפוצצה עסקת חימיד מאו, בקבוצה מיד פנו לנציגיו של הקשר בן ה-29 שעזב את בית"ר ירושלים והיום (שלישי) הושג סיכום והקשר הצטרף לסגל של מנחם קורצקי בחוזה לעונה עם אופציה להארכה בעונה נוספת.

אחרי שסיים את חוזהו בבירה והפך לשחקן חופשי בקיץ, תמיר עדי ניהל מו"מ עם בית"ר ירושלים בחודש שעבר במטרה להארכת את חוזהו, אבל כעת ניתן לומר שדרכו בבירה הסתיימה רשמית. כזכור, עדי הגיע לבית"ר ירושלים בקיץ 2019 אחרי עונה בהפועל ירושלים ולפני כן שיחק בהפועל רמת גן. כבר הערב יערוך את אימון הבכורה.

תמיר עדי שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
פרק חדש בצפון. תמיר עדי/מאור אלקסלסי

בעמוד האינסטגרם עוד לפני ההודעה על מעברו לקרית שמונה, כתב הקשר: "לא יודע מאיפה להתחיל. תודה על שלוש השנים היפות בקריירה, תודה לקהל האדיר על כל האהבה מהרגע הראשון. חיכיתי, המתנתי, עשיתי הכל כדי להמשיך ולהיות חלק מהדבר הזה שנקרא בית"ר ירושלים, האהבה שלי למועדון ולקהל תישאר תמיד, אבל הגיע הזמן לפרק חדש. תודה לכולם - חברים לקבוצה, צוות, אנשים שהאמינו בי וגם אלה שקצת פחות. הפכתם אותי לשחקן טוב יותר ואדם טוב יותר".

במדי בית"ר ירושלים רשם בכל המסגרות 61 הופעות ובהן כבש שמונה שערים ובישל פעמיים ב-3,805 דקות.

עדיין לא מאוחר להצטרף לליגת החלומות הרשמית לעונת 2022-2023 ולבנות הרכב חלומות שייקח אתכם עד לפרסים הגדולים. להצטרפות לחצו כאן ובואו להוביל את נבחרת החלומות שלכם. כל כוכבי הליגה כבר מחכים לכם שם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully