וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שמחה בשביל אוהדי חיפה, הם ייהנו באחד האיצטדיונים המרהיבים באירופה"

6.9.2022 / 12:08

טניה ויטור, אשתו של קפטן הפועל באר שבע, לקראת הביקור של האלופה הישראלית במולדתה: "האוהדים יוכלו לחוות את המועדון שבו מיגל גדל, ברור שבנפיקה פייבוריטית"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי חיפה 2:1/ספורט1

הפועל באר שבע הודיעה השבוע על הארכת חוזהו של הקפטן מיגל ויטור בעונה נוספת, והקפטן הפורטוגלי, שקיבל תעודת זהות ישראלית וכבר הספיק לערוך שלוש הופעות במדי נבחרת ישראל, ממשיך לבסס את חייו בארץ הקודש ולא נראה שהוא ומשפחתו מתכוונים לעזוב בקרוב. אשתו, טניה, עיתונאית מוערכת בפורטוגל שנמצאת בחודש התשיעי להריונה הרביעי, שוחחה עם וואלה! ספורט ושיתפה בתחושות לאחר הארכת הפרק שלהם בישראל, וכן לקראת משחק פתיחת שלב הבתים של ליגת האלופות בין בנפיקה ליסבון למכבי חיפה (22:00).

"ברור שבנפיקה פייבוריטית מול מכבי חיפה, המשחק ייערך בליסבון מול הקהל שלה, וזו קבוצה אדירה שרגילה לשחק ברמות האלה", הסבירה טניה, "עם זאת, אני סקרנית לראות כיצד מכבי חיפה תיראה במשחק בסדר גודל כזה, על הבמה הכי גדולה באירופה, במיוחד שהמשחק יתקיים במדינה שלי. אף אחד לא באמת יודע למה לצפות ממכבי חיפה, כי בליגת האלופות שלב הבתים הוא שונה לגמרי משלבי המוקדמות, אבל אולי הם יפתיעו".

טניה ויטור. אינסטגרם, אתר רשמי
"אולי הם יפתיעו". טניה ויטור/אתר רשמי, אינסטגרם

טניה החמיאה לקבוצה של ברק בכר: "אני חושבת שהעובדה שמכבי חיפה העפילה לשלב הבתים של ליגת האלופות היא השיג ענק שיועיל לכדורגל הישראלי באופן כללי, כי לצערנו הרב הקבוצות הישראליות לא נוכחות ברמה הזאת בדרך כלל, ולכן ההישג הזה יכול להציג לראווה באירופה את ליגת העל הישראלית. חיפה קבוצה חזקה, ואם כבר לשחק בליגת האלופות אז נחמד שמול קבוצה מעולה עם שחקנים טובים ואצטדיון שהוא אחד המרהיבים באירופה. אני שמחה מאוד בשביל האוהדים הירוקים שהם יוכלו ליהנות ממנו ולחוות את המועדון שבו מיגל גדל".

לסיום, טניה סיפרה על חידוש החוזה של בעלה והחיים בישראל: "לא דמיינו שנישאר כל כך הרבה זמן בישראל, אבל אנחנו שמחים פה ומרגישים ממש בבית. אנחנו מאוד אוהבים את פורטוגל אבל אפילו לא חושבים על חזרה לשם. התרגלנו לחיים בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully