וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה יקבלו החלטה בהמשך היום לגבי קורנו וסונדגרן

עודכן לאחרונה: 6.9.2022 / 10:25

שני המגנים ערכו אימון מלא, אך רק לאחר מבחן כשירות יוחלט אם יוכלו לפתוח נגד בנפיקה בפתיחת שלב הבתים של ליגת האלופות. אוהדי הקבוצה ייסעו יחד ברכבת לאצטדיון ויערכו צעידה משותפת

אימון מכבי חיפה בליסבון/שלמה וייס

מכבי חיפה השלימה אמש את הכנותיה המקצועיות לקראת המשחק הערב (22:00) מול בנפיקה ליסבון בפתיחת שלב הבתים של ליגת האלופות. המאמן ברק בכר לא תרגל הרכב וגם בקרב השחקנים לא יודעים עדיין מי ה-11 שיפתחו. פייר קורנו ודניאל סונדגרן ערכו אימון מלא ויפתחו בהרכב אם יחושו טוב, אלא שבחיפה הסבירו שרק בסמוך למשחק יוחלט סופית לגביהם לאחר שיעברו במלון מבחן כשירות קצר. השניים חשים בכאב קל שמגביל אותם בתנועה, אבל במועדון יש אופטימיות שיוכלו לשחק הערב.

"אין ספק ששניהם מהשחקנים היותר חשובים שלנו", אמר גורם במועדון, יש אופטימיות אבל נדע סופית רק בעוד כמה שעות". בנוסף, בקבוצה העידו שמצב הדשא באצטדיון האור לא אופטימלי, כאשר לפי חלק מהשחקנים, אף יש מהמורות בחלקים מהדשא.

שחקן מכבי חיפה דניאל סונדגרן. מאור אלקסלסי
במכבי חיפה מקווים שהוא יוכל לפתוח. דניאל סונדגרן/מאור אלקסלסי

בעניין אחר, בשעה רבע לחמש שעון מקומי, יתכנסו כל אוהדי הקבוצה בכניסה לתחנת המטרו בכיכר המסחרי בעיר ליסבון. בהנהלת המועדון רכשו 2,000 כרטיסים לתחנת המטרו על מנת שכל האוהדים ייסעו ביחד בליווי חברת האבטחה שחיפה שכרה והגיעה עמה מהארץ. האוהדים צפויים לעלות במטרו ביחד ומשם בהליכה של חמש דקות לבצע צעדה עד לאצטדיון. בחיפה ביקשו להדגיש שהאוהדים יצטרכו לאסוף את הכרטיסים מעובדי המועדון שיחכו להם בשעה הנקובה ויצטרכו לשמור אותם, שכן אחרי המשחק הם ייסעו ביחד בחזרה אל העיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully