וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א מציגה: שכחו אותי בשכונה

23.2.2003 / 21:47

כל המדינה מדברת על הדרבי הגדול, אבל סטרול יצא באדום במחצית הראשונה ואז הוכיחו פישונט ואנדונוב שגם הדרבי הקטן גדול על מכבי. אוחנה: "הם ספרו כרטיסים לדרבי"

בצל פרשת כתובות הנאצה על האנדרטה של ניקולאי קודריצקי, הוכיחה בני יהודה למכבי תל אביב שבדרך לאדום, צריך להיזהר גם מהכתום.

בני יהודה לא נפלה מהתל אביבית הבכירה יותר, יזמה מהרגע הראשון, קיבלה סיוע מעבירה מטופשת של אבי סטרול שהשאירה את מכבי ב-10 שחקנים, והוכיחה, באדיבות פישונט ואנדונוב, שהיא יודעת לשם שינוי למצוא גם את הרשת. ניצחון 0:2 לבני יהודה, ומכה למכבי ערב הדרבי הגדול.

מחצית ראשונה

בהרכב מכבי תל אביב פותחים, לראשונה מזה שבועות רבים, גם אבי נמני וגם טל בנין.

במחצית הראשונה תוקפות שתי הקבוצות במידה שווה פחות או יותר, ואף אחת מהן אינה מגלה מחץ מיוחד.

בדקה ה-37 פגע אבי סטרול ממכבי ללא כדור בולדימיר אנדונוב מבני יהודה, וספג מיד את הכרטיס מידי השופט אלון יפת.

לאחר האדום היתה הזדמנות גדולה לבני יהודה, אבל גם אסי בלדוט וגם וגם רוני גפני החמיצו מול שטראובר, שנפגע בפרצופו תוך כדי המהלך.

מחצית שניה

המחצית השנייה נמשכה באותו קצב טוב ובדקה ה-53 מקבל אישטוואן פישונט הוותיק כדור עומק בתום התקפה שהוא עצמו החל, משחיל קטנה מול שטראובר ורץ לחגוג. 0:1 לכתומים.

בדקה ה-65 מתנהל ולדימיר אנדונוב על קצה הרחבה של מכבי, עובר שחקן אחד ובועט כדור אדיר שפוגע ברגלו של גדי ברומר, משנה כיוון ומכניע את שטראובר חסר האונים. 0:2 לכתומים, שמאיימים להרוס לצהובים את ההכנות לדרבי הגדול.

גם לאחר השער השני לא כבשה מכבי את המגרש, והשחקנים בכתום המשיכו להגיע לרחבת שטראובר, ולהמחיש את חסרונו של סטרול.

החלטה לא ברורה של קלינגר, שהוציא שחקן יצירתי כמו ביטון (במקום גולדברג), השאירה את הצהובים ללא כלים לפתור את בעיית הנחיתות המספרית.

ועכשיו הצהובים מגיעים לדרבי עם הגב לקיר, שכן הפסד ירחיק אותם כמעט סופית ממאבק התואר.

רון שוורץ, אתר ספורט 5, מוסיף:

מאמן בני יהודה, אלי אוחנה: "ניצחנו את המשחק בגלל מכבי תל אביב, הם ספרו כרטיסים לדרבי והתכוננו לדרבי. השחקנים שלנו נעלבו. סגרנו אותם הרמטית, זה ניצחון גדול גדול של בני יהודה. ההרחקה עזרה לנו, אבל יש קבוצות שגם מול עשרה שחקנים הפסידו. זה יכול לתת לנו דחיפה לקראת המקום החמישי-שישי".

מאמן מכבי תל אביב, ניר קלינגר: "ההרחקה הייתה משמעותית, השחקן לא עמד בלחץ. זה לא היה צריך לגרום לנו להפסד. הפסדנו היום למרות שלא היינו צריכים. זה בסדר אנחנו יכולים לתקן בשבוע הבא, הליגה עוד לא סגורה".

הרכבים פותחים

בני יהודה:
איבגי, בן שמעון, גפני, ישי, חלפון, אביחיל, בלדוט (משען 87), פישונט, אברבנאל (ששון 70), אנדונוב, סביליה (וילנר 77)

מכבי:
שטראובר, סטרול (הורחק 37), ברומר, פנסטיל, אבו סיאם, הייס, ביטון (גולדברג 62), בנין, דגו, נמני (תורג'מן 74), פרוחננקובס (מישאלוב 45)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully