וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכבת אווירית של אוהדי מכבי חיפה לליסבון: "מצפים להרעיד את אירופה"

5.9.2022 / 10:18

כ-1,000 ירוקים ינחתו במהלך היום בפורטוגל ויצטרפו ל-200 שכבר הגיעו לקראת המשחק נגד בנפיקה בליגת האלופות: "לפני 13 שנים לא השגנו נקודות, הפעם נקווה להשיג משהו"

שחקני מכבי חיפה עם הנחיתה בליסבון/שלמה וייס

כ-1,000 אוהדים של מכבי חיפה צפויים לנחות היום (שני) בליסבון לקראת המשחק של הירוקים נגד בנפיקה במסגרת המחזור הראשון בשלב הבתים של ליגת האלופות. בימים האחרונים הגיעו כ-200 אוהדים באופן עצמאי לבירת פורטוגל, כאשר היום תגיע המסה העיקרית של בטיסות שאורגנו מראש רק לטובת אוהדי מכבי חיפה, שינחתו בזה אחר זה משעות הצהריים המוקדמות ועד שעות הערב. ההערכה היא שכ-2,000 אוהדים יגיעו לליסבון כדי לדחוף את הקבוצה באצטדיון האור.

אלי גולדשטיין, שוהם גולדשטיין אוהדי מכבי חיפה. שלמה וייס, מערכת וואלה
הם ועוד כ-1,500 אוהדי מכבי חיפה יתמכו בליסבון. אלי ושוהם גולדשטיין/מערכת וואלה, שלמה וייס

מי שכבר נמצאים בליסבון הם אלי ושוהם גולדשטיין, אב ובתו מכרמיאל שהגיעו במיוחד למשחק: "זה ממש חלום להיות פה עם הבת שלי", אמר גולדשטיין, "הייתי לפני 13 שנים במשחקים בקמפיין הקודם, ולא זכינו לנקודות. הפעם אני מקווה שנשיג משהו".

על העובדה שבקמפיין הזה, בניגוד להופעה הקודמת של מכבי חיפה בשלב הבתים של ליגת האלופות, הוא נמצא עם בתו, אמר: "הבת שלי ממש קופה ירוקה, היא אוהדת שרופה וזה חלום". לסיכום הבהירו גולדשטיין ובתו שלמרות העדיפות של בנפיקה, הם והאוהדים האחרים מאמינים שלא הגיעו לכאן לשווא: "אני מצפה מחר להפתעה שתרעיד את אירופה".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully