וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הודיעה: מתחילים הליך משפטי נגד איל ברקוביץ' ה"משתלח"

עודכן לאחרונה: 3.9.2022 / 20:24

הקבוצה מסרה שיועציה המשפטיים ישגרו מכתב התראה נגד "עיתונאי הספורט" לפני תביעת דיבה: "משתלח, תוך סילוף עובדות ושקרים, מילים הגובלות בהסתה, גורם לנזק כלכלי". מספר אוהדים פרצו לבית של ניסנוב, והשליכו צבעים וביצים

תקציר: הפועל תל אביב - בני סכנין 2:0/ספורט1
איל ברקוביץ' מנהל מקצועי הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
איום ש"ייתבע על הנזקים הכלכליים והתדמיתיים שגרם להפועל תל אביב ולבעלי המועדון". ברקוביץ'/קובי אליהו

בהודעה נכתב: "היועצים המשפטיים של מועדון הכדורגל הפועל תל אביב ישגרו מחר מכתב התראה לפני תביעת דיבה כנגד עיתונאי הספורט, איל ברקוביץ', אשר משתלח דרך קבע באנשי המועדון ללא כל רסן, תוך סילוף עובדות ושקרים - ושימוש במילים הגובלות בהסתה כנגד המועדון בכלל והבעלים בפרט.

"בנוסף, בעלי המועדון מתכוונים לשלוח, באופן אישי, מכתב התראה לפני תביעה כנגד מר ברקוביץ', שייתבע על הנזקים הכלכליים והתדמיתיים שגרם להפועל תל אביב ולבעלי המועדון".

תקרית נוספת אצל האדומים: מספר אוהדים הגיעו היום לביתו של אחד מבעלי הפועל תל אביב, שרון ניסנוב, נכנסו לחצר ביתו והשליכו ביצים וצבעים על הרצפה. הבעלים צפוי להגיש תלונה במשטרה.

יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון הגיב: "אני רואה בחומרה רבה פגיעה בבעלי קבוצות ואת ההתקפה חסרת הרסן של עבריינים על ביתו הפרטי של שרון ניסנוב מבעלי הפועל תל אביב. התעדכנתי משרון על פרטי המקרה ושוחחתי גם עם רפ"ק איציק עמיר ראש תחום מניעת אלימות בספורט במשטרת ישראל. ביקשתי ממנו שהמשטרה תחקור את הנושא במהירות, תמצא את האשמים במהרה ותעמידם לדין. חבל ששוב עבריינים בודדים משחירים את שמם של רוב אוהדיה הנאמנים של הפועל תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully