וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מתחמשת: פודגוראנו עובר בדיקות, ניסיון לצרף את גוני נאור

2.9.2022 / 10:40

שחקן הכנף עומד בקריטריונים של אופ"א ויוכל לשחק בשלב הבתים, קשר הפועל ירושלים כבר נגרע מסגל הקבוצה לאשדוד והאלופה תנסה לצרף אותו ולרשום אותו בזמן כדי שיוכל גם הוא לשחק בליגת האלופות

תקציר: בני סכנין - מכבי חיפה 1:0/ספורט1

מכבי חיפה לא תצטרך לגרוע שחקנים מהרשימות לליגת האלופות כדי לפנות מקום לסוף פודגוראנו, שנחת בישראל וצפוי לחתום היום (שישי) ולחזור לקבוצתו הקודמת, אחרי שסיכם את כל תנאיו. שחקן הכנף בן ה-20, שעובר כעת בדיקות רפואיות בקבוצה, עונה לקריטריונים של אופ"א ל-"List B", מאגר שחקנים נוסף של שחקנים שיכולים להירשם למשחקים בנוסף לרשימת השחקנים הבוגרים המורכבת מ-25 שחקנים. במשחקי המוקדמות, למשל, נרשמו ב-"List B" שחקנים כמו עילאי חג'ג, נהוראי יפרח ושריף כיוף. פודגוראנו, שעדיין לא חצה את גיל 21 ואף גדל במחלקת הנוער של המועדון, עונה לדרישות הסף של אופ"א כדי להיכלל ברשימה ה"משנית" ולשחק בליגת האלופות.

סוף פודגוראנו, שחקן מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
לא על חשבון אף אחד. פודגוראנו/לילך וייס רוזנברג

הסגל של חיפה מונה כעת 27 שחקנים בוגרים, מתוכם יהיו צריכים להיות רשומים 25 בלבד למשחקי ליגת האלופות. בן שהר ואורי דהן צפויים למצוא את עצמם מחוץ לרשימה, ואם יוחתם שחקן נוסף מלבד פודגוראנו, גם מחמוד ג'אבר צפוי להישאר בחוץ. חיפה רוצה מאוד להחתים שחקן נוסף, ועדן שמיר הוא המועמד המוביל. קשר סטנדרד ליאז' עשוי לעבור בדיקות רפואיות בבלגיה אם יושגו הסכמות עם בין ליאז' לבין חיפה, ואז יטוס לארץ, יחתום ויצטרף. במקביל בחיפה בודקים אופציות נוספות לקשר מרכזי, כאשר המועמד החדש הוא גוני נאור. קשר הפועל ירושלים כבר ביקש שלא להיכלל בסגל הקבוצה מול מ.ס. אשדוד ובמכבי חיפה מנסים לצרף אותו ולרשום אותו בזמן למשחקים בליגת האלופות.

עדיין לא מאוחר להצטרף לליגת החלומות הרשמית לעונת 2022-2023 ולבנות הרכב חלומות שייקח אתכם עד לפרסים הגדולים. להצטרפות לחצו כאן ובואו להוביל את נבחרת החלומות שלכם. כל כוכבי הליגה כבר מחכים לכם שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully