וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בסכנין: "בגלל זה לא רצינו שהמשחק יתקיים וייצור 3 משחקים בשבוע"

עודכן לאחרונה: 31.8.2022 / 12:22

"אנחנו לא כמו מכבי חיפה שיש לנו עוד הרכב על הספסל", אמרו במועדון. קושי בצירוף מאור לוי, יוגברו המאמצים לצירוף חביבאללה

תקציר: בני סכנין - מכבי חיפה 1:0/ספורט1

אכזבה גדולה בבני סכנין אחרי ההפסד למכבי חיפה אתמול (שלישי). כבר במחצית המשחק אמר המאמן חיים סילבס לשחקניו: "יכולנו להבקיע והיינו צריכים לעשות את זה, הקצב יהיה גבוה הרבה יותר במחצית השנייה ונצטרך לעמוד בזה". בפועל, הקבוצה של סילבס הייתה שווה לירוקים אך הפסידה 1:0 בסופו של דבר.

האדומים מאוכזבים מאוד גם מהפציעה של איברהימה קונטה שייבדק ומקווים שלא מדובר בפציעה שתשבית אותו זמן ממושך. "אנחנו לא כמו מכבי חיפה שיש לה עוד הרכב על הספסל", אמר גורם בסכנין. "בגלל זה לא רצינו שהמשחק יתקיים וייצור לנו שלושה משחקים בשבוע, נצטרך להתמודד עם זה אבל בשבילנו זה לא פשוט".

רועי שוקרני, שחקן בני סכנין. מאור אלקסלסי
עומס לא פשוט. שוקרני/מאור אלקסלסי

בסכנין יחתימו עוד שניים או שלושה שחקנים עד תום החלון כאשר הרצון של סילבס הוא להתחזק בעמדות הקישור ההתקפיות. בקבוצה רוצים מאוד את מאור לוי , קשרה הצעיר של חיפה, אך בשלב זה הירוקים לא מוכנים להשאילו ומעוניינים שיישאר בסגל. בנוסף, יגבירו בסכנין מאמצים לצירוף והיב חביבאללה מהפועל נוף הגליל.

במהלך המשחק התקיימו עימותים בין אוהדי מכבי חיפה למאבטחים. במועדון יבחנו את הסיבות לכך.

עדין לא מאוחר להצטרף לליגת החלומות הרשמית לעונת 2022-2023 ולבנות הרכב חלומות שייקח אתכם עד לפרסים הגדולים. להצטרפות לחצו כאן ובואו להוביל את נבחרת החלומות שלכם. כל כוכבי הליגה כבר מחכים לכם שם

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully