וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פארסת פושעי המדבקות": הפועל ירושלים נגד ההעמדה לדין

30.8.2022 / 15:51

הקבוצה מהבירה תגיע לבית הדין לאחר שחלק מאוהדיה הדביקו מדבקות על כיסאות באצטדיון בקרית שמונה: "אירוע איזוטרי לחלוטין. במשחק אחר, אוהדים ריססו גרפיטי בשירותים והקבוצה לא נקראה לדין"

תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל ירושלים 1:1/ספורט1

הפועל ירושלים תעמוד מחר (רביעי) לדין בשל "התנהגות בלתי הולמת של קהל אוהדים". אותה התנהגות, כך מתברר, היא הדבקת מדבקות עם לוגו הקבוצה על כיסאות באצטדיון של עירוני קרית שמונה. לפי דו"ח השיפוט, "לאחר סיום המשחק והריאונות, ניגש אלי מנהל האצטדיון וביקש ממני לראות מדבקות שהדביקו אוהדי הפועל ירושלים בכניסה למגרש ובשירותים ביציע הצפון מזרחי... אציין כי בבדיקה שערכתי טרם פתיחת המשחק, הקירות היו ללא מדבקות".

"אתמול בצהריים צחקנו, אבל האמת היא שזה לא סביר", אמרו היום מהמועדון, "נמסרה לנו הודעה כי מחר נעמוד לדין באשמת "התנהגות בלתי הולמת של קהל אוהדים". תובע ההתאחדות החליט כך בגין הדבקת מדבקות במגרש בקרית שמונה בשבת.

"אנחנו לא מעודדים דבר כזה. עדיף להדביק מדבקות הפועל על השמשה באוטו או על הלפטופ. אבל האם זו עבירה שמצדיקה העמדה לדין, באקלים הנוכחי במגרשים? מדובר באירוע איזוטרי לחלוטין, והצענו כבר ביום ראשון לקרית שמונה לכסות את הוצאות הניקוי".

מדבקה של הפועל ירושלים כיסא ביציע. האתר הרשמי של הפועל ירושלים, אתר רשמי
שווה העמדה לדין? אחד הכיסאות בקרית שמונה/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל ירושלים

הפועל ירושלים הוסיפה וציינה: "בדו"ח שופט ממשחק אחר, לא חשוב שמות, מאותו המחזור ממש, צוין כי אוהדים ריססו גרפיטי בשירותים. ככל הידוע לנו - הקבוצה לא נקראת לדין על כך. ואנחנו קוראים להתאחדות: עוד לא מאוחר לתקן את העניין, ולחסוך את פארסת דיון פושעי המדבקות מחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully