וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העידן שאחרי פלאניץ': דילן בטובינסיקה חתם במכבי חיפה

31.8.2022 / 11:45

הירוקים הודיעו על צירופו של הבלם הצרפתי בן ה-26, שהגיע בהשאלה לעונה עם אופציית רכישה: "גאה להגיע לרגע הזה ומאוד מתרגש לעשות את הצעד הראשון שלי בליגת האלופות". גדל במחלקות הנוער של פריז סן ז'רמן, עזב לאנטוורפן ואשתקד רשם 24 הופעות בכל המסגרות בפמליקאו

תקציר: בני סכנין - מכבי חיפה 1:0/ספורט1

מכבי חיפה בונה מחדש את מרכז ההגנה שלה, לאחר עזיבתו של בוגדן פלאניץ'. הבוקר (רביעי) הודיעו הירוקים על צירופו של דילן בטובינסיקה, לאחר שזה נחת בארץ והשלים בהצלחה את הבדיקות הרפואיות.

בטובינסיקה חתם עד תום העונה הנוכחית ולאחר מכן אמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "אני מאוד גאה להגיע לרגע הזה ומאוד מתרגש לעשות את הצעד הראשון שלי בליגת האלופות. המטרה הגדולה שלי היא שאוכל לעזור לקבוצה להשיג את המטרות שלה. ראיתי המון סרטונים של הקהל ושל האווירה באצטדיון בחיפה ואני כבר מתרגש ומחכה לפגוש אותם".

המנהל הספורטיבי של המועדון, גל אלברמן הוסיף: "שמחים להודיע על צירופו של דילן, אשר יוסיף לנו איכות, ניסיון ומנהיגות למשחק ההגנה של הקבוצה. מאחלים לדילן התאקלמות מהירה, חוויות והישגים בירוק והכי חשוב בהצלחה!".

דילן בטובינסיקה, בלם מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
ישחק בליגת האלופות. בטובינסיקה/אתר רשמי, מכבי חיפה

בטובינסיקה בן ה-26 גדל במחלקת הנוער של פריז סן ז'רמן, הופיע בנבחרות הצעירות של צרפת אבל בשנת 2017 עבר לאנטוורפן, אחרי שלוש שנים בקבוצת המילואים של פ.ס.ז'. בקבוצה הבלגית ערך בטוביניסקה 73 הופעות וכבש שלושה שערים, ובקיץ שעבר עבר ללא תמורה לפמיליקאו הפורטוגלית. העונה רשם שתי הופעות בכל המסגרות, ואשתקד שיחק 24 פעמים בכל המסגרות.

בכך הצליחו הירוקים להשלים את המשימה שלהם - מציאת בלם חלופי במהרה, כדי שיוכל להירשם למשחקי ליגת האלופות. בטובינסיקה צפוי להיכלל בסגל כבר למשחק החוץ מול בנפיקה בשבוע הבא. כידוע, הקבוצה מקווה להחתים בלם זר נוסף, אך הדבר תלוי באזרוח של עלי מוחמד ביומיים הקרובים. אחרת, גם אם יצורף שחקן זר נוסף, הוא יוכל לקחת חלק במשחקי ליגת העל בלבד בהנחה שמוחמד יאוזרח עד ה-28 בספטמבר, יום סגירת חלון ההעברות בישראל.

עדין לא מאוחר להצטרף לליגת החלומות הרשמית לעונת 2022-2023 ולבנות הרכב חלומות שייקח אתכם עד לפרסים הגדולים. להצטרפות לחצו כאן ובואו להוביל את נבחרת החלומות שלכם. כל כוכבי הליגה כבר מחכים לכם שם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully