וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין מצפה ל-5,000 אוהדים מקומיים נגד מכבי חיפה, בכר: "יהיה קשה"

29.8.2022 / 15:10

הקבוצה של סילבס תנסה להפתיע את האלופה בשלישי (20:15, שידור ישיר בספורט4). פוליץ' צפוי לפתוח. ברק בכר מתכנן רוטציות: "נכנסים לתקופה מאוד אינטנסיבית"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:4 על מכבי נתניה/ספורט1

בני סכנין

בני סכנין תנסה להמשיך את המומנטום מהמשחק בשבת מול הפועל תל אביב גם מול מכבי חיפה. במועדון מעריכים שכ-5,000 אוהדים מקומיים יגיעו וימלאו את האצטדיון. בצד המקצועי, עושה רושם שסילבס ישנה מערך ויעלה עם שלושה בלמים, כאשר אנטה פוליץ' ייכנס להרכב על חשבונו של רועי שוקרני. גם עובדיה דרויש ייכנס להרכב על חשבונו של פביאן ספורקסלדה הפצוע.

סילבס דיבר לקראת המשחק ואמר: "מכבי חיפה היא האלופה והיא קבוצה חזקה מאוד, ברור שמדובר באחד המשחקים הכי קשים שיש בכל העונה. אנחנו כמובן עם כבוד אליהם, אבל הכבוד הגדול יותר הוא לעצמנו. בטח בבית מול הקהל שלנו. נגיע למשחק כדי להילחם על כל כדור ולהשאיר את הנקודות אצלנו. אחר כך נאחל לחיפה המשך הצלחה בליגת האלופות".

הרכב משוער: גד עמוס, עובדיה דרויש, אנטה פוליץ', מרואן קבהא, מארון גנטוס, טאלב טואטחה, איהאב גנאים, בירם כיאל, ניקולאו קרדוסו, איברהימה קונטה, גיא מלמד.

שחקן בני סכנין אנטה פוליץ'. דני מרון
ייכנס להרכב על חשבון שוקרני. אנטה פוליץ'/דני מרון

מכבי חיפה

הקבוצה של ברק בכר שלחה שלשום (שבת) הצהרת כוונות ראשונה למי שחשב כי ההעפלה לליגת האלופות תפגע ביכולת שלה בליגה, כאשר דרסה 1:4 את מכבי נתניה בבית. מחר יחכה לאלופה מבחן נוסף, אולי אפילו מורכב יותר לאור העומס בלוח המשחקים שלה, כשתצא למשחק החוץ אצל בני סכנין שנדחה מהמחזור הראשון (20:15, שידור ישיר בספורט4).

בכר מסר היום לאתר הרשמי של הירוקים לקראת המשחק: "אנחנו נכנסים לתקופה מאוד אינטנסיבית, אנחנו מוכנים אליה. אמרתי ישר אחרי המשחק האחרון מול נתניה, שבאמת היה ניצחון חשוב, שבני סכנין בחוץ הולך להיות המשחק הכי קשה שלנו העונה, בגלל האינטנסיביות, השינויים והרוטציות שאנחנו צריכים לעשות. נבוא בצורה הכי טובה, אנחנו רוצים להשיג ניצחון שני בליגה, זה חשוב לנו מאוד".

הרכב משוער: ג'וש כהן, דניאל סונדגרן, עופרי ארד, שון גולדברג, סאן מנחם, עלי מוחמד, מוחמד אבו פאני, מאור לוי, עומר אצילי, דין דוד, פרנזי פיירו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני מכבי חיפה חוגגים. ברני ארדוב
העונה התחילה נהדר, אבל מבחן קשה נוסף בדרך. שחקני מכבי חיפה/ברני ארדוב

טריוויה

* מכבי חיפה ניצחה בכל שמונת מפגשי הליגה האחרונים, עם הפרש שערים מצטבר של 1:22. המשחק האחרון, כזכור, לא נערך בגלל מחדל האבטחה של בני סכנין באצטדיון בפתח תקוה והירוקים זכו ב-0:3 טכני.

* הפעם האחרונה שבני סכנין ניצחה הייתה בפברואר 2018, כאשר שלומי אזולאי החלוץ קבע 0:1 בדוחא.

* אמנם משחק דחוי, אבל הוא עדיין שייך למחזור הראשון. שלוש פעמים בעבר נפגשו הקבוצות כבר במחזור זה. מכבי חיפה ניצחה 1:4 בקרית אליעזר באוגוסט 2005, סכנין ניצחה שם 0:1 בחלוף שלוש שנים ואילו בספטמבר 2014 הירוקים חנכו את האצטדיון החדש עם 2:4 במחזור הראשון.

* ברק בכר אימן 24 פעמים מול בני סכנין בליגת העל והוא עדיין בלתי מנוצח: 17 ניצחונות ושבע תוצאות תיקו.

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לייבוביץ'
אצטדיון: דוחא
קהל: 4213

משחקי המחזור השלישי:

שבת, 18:00: מכבי תל אביב - עירוני קרית שמונה (ספורט4)
שבת, 19:00: הפועל ירושלים - מ.ס. אשדוד
שבת, 20:00: הפועל חיפה - בני סכנין (ספורט2)
שבת, 20:15: הפועל באר שבע - מכבי חיפה

ראשון, 19:00: מכבי בני ריינה - הפועל חדרה
ראשון, 20:15: סקציה נס ציונה - בית"ר ירושלים (ספורט4)

שני, 20:15: מכבי נתניה - הפועל תל אביב (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully