וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כשאצילי בזון אי אפשר לעצור אותו". קופרייה ברח למכבי חיפה

28.8.2022 / 16:20

הקשר השאיר מאחוריו קיץ לא פשוט עם שלושער ב-1:4 על נתניה, וכעת הוא עשוי לחזור לעניינים גם באירופה. בלם ספרטק הודיע לירוקים שיחתום בצרפת: "הכל כבר סוכם, היינו בטוחים שהוא מגיע"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:4 על מכבי נתניה/ספורט1

שמחה גדולה במכבי חיפה אחרי הניצחון במשחק שפתח את הליגה עבור הירוקים. בחיפה חששו מהעובדה שהעלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות תשפיע על השחקנים, אלא שבסופו של דבר ובייחוד במחצית השנייה הירוקים שלטו במשחק והצליחו להביס 1:4 את מכבי נתניה, שנחשבת לקבוצה שההערכות סביבה הן שהיא תרוץ בצמרת לאורך כל העונה.

"היה חשוב לנו להוכיח קודם כל לעצמנו שאנחנו מסוגלים לעשות את הסוויץ'" אמר שחקן בקבוצה, "ברור לנו שיהיו הרבה שינויים בפן המנטלי בין משחקים באירופה לליגה וחשוב שצלחנו את המבחן הראשון הזה". בחיפה החמיאו כמובן לעומר אצילי, שאחרי קיץ לא פשוט עבורו הצליח ביום שלישי האחרון להכריע את המשחק עבור הירוקים מול הכוכב האדום בלגרד ואמש (שבת) שוב הוכיח שהוא עושה ככל העולה על רוחו בליגה הישראלית. "עומר הוא סופר סטאר, נקודה", אמר גורם במערכת, "כשהוא בזון אין אף הגנה בארץ שיכולה לעצור אותו".

עומר אצילי שחקן מכבי חיפה חוגג שער. ברני ארדוב
אם למישהו היה ספק, הוא כאן. אצילי/ברני ארדוב

אצילי סימן אתמול לאחר השער הראשון, "אני כאן", ובסביבתו הבהירו שהשחקן לא אהב לשמוע לאורך השבועות האחרונים שהוא לא מספיק אינטנסיבי למשחקים באירופה וכעת בייחוד לאחר השלושער בחיפה משוכנעים שאצילי יחזור חזק לעניינים גם במשחקים בליגת האלופות.

מלבד אצילי, צ'ארון שרי ועלי מוחמד זכו למחמאות. השניים נכנסו כמחליפים במחצית השנייה ביחד עם פרנזי פיירו ושינו לחלוטין את הלך הרוחות על המגרש. "זה מה שרצינו להשיג", אמרו בחיפה, "סגל מספיק עמוק שמאפשר במשחקי הליגה לתת ל'כוכבים' לנוח חלק מהמשחק וכשהם נכנסים זה שובר שיוויון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
שחקן ספרטק מוסקבה מקסימיליאנו קופרייה. Francesco Pecoraro, GettyImages
ברח למכבי חיפה. קופרייה/GettyImages, Francesco Pecoraro

במקביל למשחק מול נתניה, במכבי חיפה עסוקים כל העת במציאת מחליף לבוגדן פלאניץ' ורוצים להנחית בימים הקרובים לפחות שחקן אחד למרכז ההגנה. מי שהיה קרוב מאוד לקבוצה הוא הבלם הבלגי מקסימיליאנו קופרייה, אלא שהוא הודיע לחיפאים כי החליט לחתום בקבוצה צרפתית.

קופרייה לא נטל חלק אתמול במשחקה של ספרטק מוסקבה, כאשר בתקשורת הרוסית הבינו שהוא קרוב לעבור לקבוצה אחרת, למרות שבספרטק טענו שמדובר ברגישות בשריר. במכבי חיפה פעלו למתווה של השאלה עם אופציית רכישה, אלא שהבלם בחר כאמור ביעד אחר. גורם בחיפה אמר: "הכל כבר סוכם, היינו בטוחים שהוא מגיע. לצערנו, או שהוא התחרט, או שהוא השתמש בנו כחלק ממשא ומתן".

גם הבלם הקרואטי פיליפ בנקוביץ' מועמד ובחיפה לא פוסלים את הגעתו, זאת לאור העובדה שעלי מוחמד צפוי לקבל בימים הקרובים את מעמד התושבות שיאפשר להחתים עוד שני זרים.

היכנסו עכשיו לליגת החלומות הרשמית, הרכיבו את נבחרת החלומות שלכם, שחקו עם כל החברים ואולי תזכו במגוון פרסים, ביניהם: טיסות לחו"ל, רכב חדש, XBOX ועוד. אל תחכו לדקה ה-90, התחילו לשחק.

ביום שלישי הקרוב מכבי חיפה תערוך משחק השלמה מול בני סכנין, ולאחר מכן תשחק מול הפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully