וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם זה יימשך כך, המעמד של הרבה אנשים יהיה מעורער"

28.8.2022 / 6:45

בהפועל תל אביב מאוכזבים מפתיחת העונה עם שני הפסדים רצוף והתייחסו למעמד המאמן. רצון לצרף שחקן כנף זר ואת יובל אשכנזי, מרינוביץ' ורומראטו כבר סומנו

תקציר: הפועל תל אביב - בני סכנין 2:0/ספורט1

קשה להיות מופתעים מהיכולת של הפועל תל אביב בהפסד 2:0 לבני סכנין אתמול (שבת). בדיוק כמו נגד הפועל חיפה, האדומים משלמים את המחיר על קיץ מבולגן עם חוסר היררכיה וסדר בקבלת החלטות, מכירת שלושה שחקנים ושחרור כמה שחקני נוספים מפתח מבלי להשקיע בתחליפים ראויים, ואם לא יתעוררו בהקדם, העונה גם פלייאוף עליון לא יהיה.

הלחשושים על מעמדו של קובי רפואה וחלק מהשחקנים היו לפני המשחק ונשארו אחרי, אך הנהלת המועדון תערוך שיחות בימים הקרובים, גם עם המנהל המקצועי עומר בוקסנבוים, במטרה לקבל החלטות כאשר מספר שינויים נמצאים על הפרק.

גורם במועדון אמר כי "אם המצב הנוכחי יימשך, המעמד של לא מעט אנשים יהיה מעורער. לא רק צוות מקצועי, גם שחקנים, לא יכול להיות ששחקנים שלובשים את החולצה של הפועל תל אביב נראים ככה".

שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים. אודי ציטיאט
"לא יכולים להיראות כך". שחקני הפועל תל אביב/אודי ציטיאט

צפו מחאת אוהדי הפועל תל אביב בתחילת המשחק

אוהדי הפועל תל אביב זורקים כדורי ים בפתיחת המשחק נגד בני סכנין/רענן ברנובסקי

במועדון מסמנים את חולשת הזרים, בעיקר סטפן מרינוביץ' וגודפריד רומארטו, כאשר הצוות המקצועי היה רוצה לשחרר את אחד מהשניים, לצרף שחקן כנף זר ואת יובל אשכנזי, אך ההנהלה עדיין לא אישרה את ההחלטות.

נקודת האור של הקבוצה זהו הקשר הישאם לאיוס, שמפגין יכולת טובה על רקע חולשת הקבוצה. רן בנימין, שבחלק מאימוני השבוע תורגל בהרכב, הורד לקבוצת הנוער למשחקה נגד מכבי חיפה ואף הבקיע.

היכנסו עכשיו לליגת החלומות הרשמית, הרכיבו את נבחרת החלומות שלכם, שחקו עם כל החברים ואולי תזכו במגוון פרסים, ביניהם: טיסות לחו"ל, רכב חדש, XBOX ועוד. אל תחכו לדקה ה-90, התחילו לשחק.

האזינו: אופיר סער על מצבה של הפועל תל אביב

במחזור הבא הפועל תל אביב תשחק מול מכבי נתניה בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully