וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפואה: "נחשוב אם לעשות שינויים". גוטליב: "אנו נראים אבודים ומיואשים"

27.8.2022 / 21:46

מאמן הפועל תל אביב מודאג מה-2:0 לבני סכנין: "אף אחד לא האמין שנפתח כך. אנחנו מקבלים שערים ונותנים מתנות שלא מתאימים לרמות האלה". סילבס: "זו רק ההתחלה, אבל היא כיפית". טואטחה: "התחברתי מהרגע הראשון"

תקציר: הפועל תל אביב - בני סכנין 2:0/ספורט1

לא מעט סיבות לדאגה צברה הפועל תל אביב, כבר אחרי שני מחזורים בליגת העל. הערב (שבת) האדומים נוצחו 2:0 בבית על ידי בני סכנין, ונותרו עם 0 עגול בטור הנקודות אחרי שניקולאו קרדוסו כבש פעמיים לזכות הקבוצה של חיים סילבס, שמצדה התחילה את העונה עם ניצחון בהחלט מעודד, לאחר שלא שיחקה במחזור הראשון כיוון שהמפגש שלה עם מכבי חיפה נדחה.

כמה עשרות אוהדי הפועל תל אביב חיכו בסיום מחוץ לבלומפילד, מחו ושרו שירים בגנות ההנהלה והשחקנים, זאת לאחר שההתמודדות גם נפתחה במחאה של הקהל האדום, אשר השליך לעבר המגרש מאות כדורי ים וגרמו להפסקת המשחק. כשהמאמן קובי רפואה יצא, האוהדים לא קיללו אותו, אך ביקשו תשובות: "איזה שוער הבאתם? מה זה הזרים האלה?".

מחאת אוהדי הפועל תל אביב בתחילת המשחק

אוהדי הפועל תל אביב זורקים כדורי ים בפתיחת המשחק נגד בני סכנין/רענן ברנובסקי

"אף אחד לא האמין שזה יקרה, אבל בכדורגל דברים קורים", הודה רפואה המודאג. "אפשר לשחק פחות טוב, אבל לא לחלץ כדורים ולא להיות ראשונים, זה מאוד מדאיג אותי. הסבר? אנחנו חמש דקות אחרי המשחק, צריך לבדוק את הדברים. אפשר להסביר עד מחר, אם לא באים ב-100% התלהבות ותשוקה, זה מה שקורה. וזה קרה גם שבוע שעבר, אנחנו מקבלים שערים ונותנים מתנות שלא מתאימים לרמות האלה. אנחנו קודם כל צריכים להיות אגרסיביים".

מאמן הפועל תל אביב המשיך: "נחשוב אם לעשות שינויים בסגל, יש פה אנשים שעובדים איתי ונקבל החלטות. אנחנו רוצים, אבל קודם כל צריכים לא להיות רכים. זה יותר מדי לוקסוס ליריבות. הרגשתי את הלחץ שיש על למקין, הוא שחקן מצוין והוא העתיד של הפועל, אבל יש דברים שצריך לעשות במינונים. המועדון בלחץ. הם שחקנים טובים והמועדון יודע איך לשלב אותם".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים. אודי ציטיאט
אף אחד לא האמין שזה יקרה. שחקני הפועל תל אביב בסיום/אודי ציטיאט
שחקני בני סכנין חוגגים. אודי ציטיאט
בני סכנין עם 6 מ-6 בפתיחת העונה/אודי ציטיאט

אדי גוטליב אמר: "אנחנו מאוכזבים מאוד, לא רצינו לפתוח את העונה עם שני הפסדים, שמעבר לזה אנחנו פשוט לא משחקים טוב. לא מייצרים שום מצב, נראים אבודים ומיואשים. חייבים להרים את עצמנו ולעשות את העבודה. אני מאוד מאוכזב מההגנה, אבל אין מה להוריד את הראש. צריך לעבוד יותר חזק. מן הסתם שזה הכדורגל, כשאתה לא משחק טוב, הקהל נגדך. אנחנו בקבוצה גדולה וצריך להתרגל לזה. לא צריך להאשים את סתיו למקין או שחקן כזה או אחר, אנחנו טועים כולם ביחד. נתניה? שום משחק לא קל בליגה, במיוחד עם איך שאנחנו נראים כרגע".

בצד המנצח, מאמן בני סכנין חיים סילבס פרגן לקבוצה שלו: "יש לי שחקנים טובים ובוגרים, מנהיגים שיודעים ממה עשוי הישג. ידענו איך הפועל תל אביב ינסו ללחוץ מההתחלה וינסו ליצור מומנטום. ניצחנו בצדק. הסגל עוד לא שלם, זה ברור לכולם. כל מי שכאן אנחנו מאמינים בו, הם גם מוכיחים את עצמם. יש שחקנים שצריך להגביל בדקות, בטח בשבוע כזה. במחצית השנייה היה משחק פחות טוב, אבל הגענו למצב או שניים טובים שהיו יכולים לגמור את המשחק".

סילבס הוסיף: "אני שמח שקרדוסו כאן, הוא משלים טוב את הפאזל. אמנם הוא הבקיע, מחר יבקיע מישהו אחר. הקבוצה שלמה וטובה מבחינת ההרכב, צריכים לזכור שזו ההתחלה - אבל זו התחלה כיפית. הצלחה מבחינת סכנין היא פלייאוף עליון, כך היה כל השנים וכך זה גם איתי".

מאמן בני סכנין חיים סילבס. אודי ציטיאט
מרוצה מהקבוצה שלו, ובצדק. חיים סילבס/אודי ציטיאט
יהב גורפינקל, הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
הפועל תל אביב נקלעה לבור בשלב מוקדם. גורפינקל/אודי ציטיאט

טאלב טואטחה, שבישל בהופעת הבכורה שלו בבני סכנין, מספר ימים לפני שהוא פוגש את מכבי חיפה שבמדיה מיעט לשחק, אמר: "פעם אחרונה ששיחקתי בליגה הייתה בדצמבר, מהבוקר אני בהתרגשות. כיף גדול לשחק ולנצח. הלוואי שנמשיך מפה לנצח. במכבי חיפה לא היה קל, הרבה דברים לא התחברו. מה שהיה היה, אני נהנה בסכנין, נותנים לי את השקט והשמחה. התחברתי מהרגע הראשון, כולם כאן חברים שלי והכניסו אותי ישר לעניינים. המשחק נגד מכבי חיפה? אני צריך לשמוח איזה 24 שעות, אני מאמין שתהיה התרגשות ואני מקווה שנעשה תוצאה טובה נגדם. זו קבוצה מצוינת אבל לימדו אותי שבכדורגל הכל יכול להיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully