וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "ברק אברמוב עושה הכל כדי לחזק את בית"ר"

26.8.2022 / 9:44

מאמן הירושלמים במסיבת העיתונאים לקראת הפועל באר שבע ביום ראשון: "כנראה שתהיה שם רוטציה, אבל יש לה סגל עמוק". עמית כהן: "חיכיתי כל הקיץ לחזור"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 26.8/ספורט1

בית"ר ירושלים עברה קיץ קשה מאוד ומובן מאליו שהיא עדיין לא מוכנה לעונה שאותה החלה עם הפסד עגום של 4:1 למכבי נתניה, אבל כבר ביום ראשון מצפה לה משוכה גבוהה נוספת בדמות העולה הטרייה לקונפרנס ליג, הפועל באר שבע.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר המאמן יוסי אבוקסיס: "אנחנו בפיגור בכל מה שנוגע בהכנה שלנו לליגה, אבל בלי קשר התאכזבתי מהמשחק האחרון שלנו כי עשינו המון טעויות בהגנה. קבוצה טובה צריכה להיות טובה במשחק ההגנה ואת זה לא עשינו. יש לנו חיסורים, שחקנים לא הגיעו וגם מי שנמצא פה צריך לשחק יותר טוב בהגנה - ואני לא מדבר רק על הגנה, אלא על כל משחק ההגנה שלא אהבתי מלמעלה ועד למטה. זה היה רק משחק אחד וגם היו בו דברים טובים, גם אם לא הרבה".

על הפועל באר שבע: "כנראה שתהיה שם רוטציה, אבל יש לבאר שבע סגל עמוק ויש להם אפשרויות. אל תשכחו שלפני שבועיים לא הייתה קבוצה בבית"ר ירושלים, אנחנו בונים את עצמנו תוך כדי".

עמית כהן באימון בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
"חיכיתי לזה כל הקיץ". עמית כהן שוב בצהוב שחור/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

על מצב הסגל: "אני מקווה שמחיאס יגיע בתחילת השבוע ולאימונים הצטרפו עמית כהן וגררו. אנחנו לא יודעים אם האסלביינק ייכלל בסגל כי הוא פרק את האצבע וגם דגני ועזריה כנראה לא יחזור למשחק הקרוב כך שמרכז ההגנה שלנו חסר, מה שגם מקשה מאוד על השחקנים האחרים. אנחנו בונים את הקבוצה תוך כדי העונה, זה המצב ואל תשכחו שהמצב היה גרוע הרבה יותר לפני שבועיים. זו עדיין לא בית"ר ירושלים שאנחנו רוצים לראות. אני בטוח שאחרי שנצרף שחקנים נהיה יותר טובים".

המטרות לעונה: "לא נהיה ברביעייה הראשונה, אבל אנחנו יכולים להיות קבוצה טובה. חסר לנו עוד שחקן או שניים להביא וגם ברק אברמוב עושה הכל כדי לחזק את הקבוצה".

לצד אבוקסיס ישב המגן עמית כהן שסיפר על חזרתו לבית"ר ירושלים: "זה כיף גדול, חיכיתי לזה כל הקיץ. ברוב העונה שעברה הייתי פצוע ואמרתי לסוכן שלי שאני רוצה המשכיות, כי גם הרגשתי שדברים מתחברים ואין מאושר ממני שזה הסתדר. הרבה שחקנים עזבו אותנו, שמות גדולים שעשו עונות טובות בבית"ר, אבל יש במועדון רוח טובה, יש אווירה של שינוי ואני חושב שהרוח הזו של בית"ר ירושלים היא אקסטרה יותר מכל איכות של שחקן כזה או אחר".

משחקים וזוכים בפרסים - הצטרפו לליגת החלומות הרשמית של ליגת וואן זירו בשיתוף וואלה! ספורט וספורט1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully