וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע חוגגת עם גלזר: "הוא בכושר שיא". ברדה יבקש שני שחקני התקפה

26.8.2022 / 7:55

גלזר שוב כיכב בפנדלים: "כיף לשחק בידיעה שיש לך שוער כזה". גם חמד וסוליימאני קיבלו מחמאות. המאמן יבקש חיזוק משמעותי, בקבוצה מבינים: "הולכים לתקופה עמוסה ומהנה, נעשה התאמות"

תקציר: הפועל באר שבע - קראיובה 3:4 (פנדלים, מוקדמות הקונפרנס)/ספורט1

שמחה אדירה בהפועל באר שבע אחרי הניצחון על קראיובה בפנדלים וההעפלה לשלב הבתים של הקונפרנס ליג. במועדון יודעים שמדובר בהכנסה כספית גבוהה וגם באתגר מקצועי גדול, וכעת אליניב ברדה צפוי לבקש מאלונה ברקת חיזוק של שני שחקנים לפחות בהתקפה. "אנחנו הולכים לכמה חודשים עמוסים ומהנים, ונעשה את ההתאמות", אמרו במועדון.

בבאר שבע שיבחו את הקהל שדחף את הקבוצה ומילא את טרנר, שצפוי להתמלא במשחקי הבית הבאים במפעל. בקבוצה שיבחו את שאפי סוליימאנוב שערך הופעת בכורה בקבוצה והיה אחראי על בישול שער השוויון הדרמטי של תומר חמד, שסחט מחמאות בעצמו.

שחקני הפועל באר שבע מרימים את השוער עומרי גלזר. דני מרון
שוב הגיבור. גלזר/דני מרון

בבאר שבע מרוצים מאוד מההשתלבות של חמד שכבש בינתיים שני שערים חשובים מאוד למועדון, הראשון באלוף האלופים והשני אתמול. מעל כולם עמד שוב גיבור הפנדלים של באר שבע, עומרי גלזר, שתוך כמה חודשים ניצח שלוש פעמים דו קרב פנדלים מכריע. "עומרי בכושר שיא. כיף לשחק כשאתה יודע שיש לך שוער שיעשה את העבודה שצריך", העיד אחד משחקני באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully