וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משחק קריטי לעונה כולה": התרגשות בהפועל באר שבע לפני קראיובה

25.8.2022 / 15:16

מחזיקת הגביע מקווה לחזור לשלב בתים אירופי: "היו לנו קמפיניים מרשימים בעבר וגם עכשיו אנחנו צריכים לעבור שלב בטרנר". דדיה צפוי להחליף את אלחמיד המורחק

תקציר: קראיובה - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

הפועל באר שבע דרוכה ומוכנה למשחק הערב מול קאריובה (20:00, ספורט4), כשההערכות במועדון שכ-15 אלף צופים יתייצבו הערב בצאצטדיון בבירת הנגב. המאמן אליניב ברדה לא תרגל הרכב, אך נראה שאור דדיה יהיה זה שימלא את המקום של חאתם עבד אלחמיד המורחק.

ההתרגשות בבאר שבע ניכרת לקראת המשחק הערב, כשיש רצון עז במערכת לחזור לשלב בתים אירופי אחרי שנת היעדרות: "בשנים האחרונות היו קמפיינים מרשימים באירופה ויש רצון לקמפיין נוסף שיעשיר את היסטוריית המועדון", אמרו בקבוצה.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. דני מרון
"משחק קריטי לעונה כולה"/דני מרון

בקרב השחקנים יש אמונה גדולה שאפשר ושצריך לעבור את הקבוצה הרומנית: "הוכחנו במשחק החוץ נגד קראיובה שאנחנו לא נופלים מהם", אמר שחקן בקבוצה, "מול הקהל האדיר שלנו אנחנו יכולים לעשות את זה וצריכים לעבור שלב".

אגב, לפי אוהדי הקבוצה צפויה תפאורה מרשימה הערב במשחק ובמועדון בטוחים שתמיכת הקהל תהווה יתרון משמעותי: "ברור שכשטרנר מלא זה הופך אותו למבצר", אמר אחד השחקנים הבכירים, "אמנם עוד לא התחלנו את הליגה, אבל זה משחק שקריטי לעונה כולה".

משחקים וזוכים בפרסים - הצטרפו לליגת החלומות הרשמית של ליגת וואן זירו בשיתוף וואלה! ספורט וספורט1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully