וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר התלוצץ: "אחליף חצי קבוצה". אצילי: "תביאו את מסי, אני 'מתאבד' עליו"

24.8.2022 / 7:20

צפו בחיפה חוגגת אחרי ההעפלה: הבעלים בירך את השחקנים, בכר התרגש, אצילי הודה ש"לא באמת האמנו שזה אפשרי". והיה גם מסר מהנשיא הרצוג

שחקני מכבי חיפה חוגגים את ההעפלה לשלב הבתים בארוחה משותפת/באדיבות מכבי חיפה

מכבי חיפה ממשיכה לחגוג את ההישג הפנטסטי. אחרי ההעפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות, השחקנים התכנסו לארוחת ערב משותפת יחד עם הצוות המקצועי, ההנהלה ובני המשפחות, ונראו מאושרים.

הבעלים יעקב שחר בירך את השחקנים ואמר להם: "היה לנו קצת מתח בחצי ראשון, אבל בחצי השני הייתה קבוצה אחת על המגרש. כל הכבוד לכם, עומדים בתור לברך אותנו בארץ, כי כנראה מגיע לנו". שחר אף התלוצץ ואמר: "בגלל שנשחק בליגת האלופות, אני נותן לגל אלברמן להחליף חצי קבוצה".

גם ברק בכר נשא דברים. "אני באמת מתרגש לחזור אחורה לסוף העונה שעברה. איך שהסתיימה העונה התגייסנו כולנו למען מטרה משותפת, והיא להגיע לשלבים האלה הכי מוכנים שיש", אמר המאמן. "בשנה שעברה הודחנו בצורה לא פיירית וכואבת, אבל הסקנו את המסקנות ובאנו בצורה הכי מושלמת. היו הגרלות קשות, ויותר ממה שאני שמח על התוצאה אני שמח על הדרך שכולנו עברנו. התמודדתם עם משימה לא קלה היום וכולנו גאים בכם, זה שלכם".

בעלי מכבי חיפה יעקב שחר לצד המנהל המקצועי גל אלברמן. באדיבות מכבי חיפה, אתר רשמי
עכשיו אפשר גם לצחוק. שחר וגל אלברמן/אתר רשמי, באדיבות מכבי חיפה

המנהל המקצועי גל אלברמן אמר לשחקנים: "שיחקתי 20 שנה, והרגע הכי גדול בקריירה שלי כשחקן היה כששמעתי את שריקת הסיום בפלייאוף העלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות. אני כל כך גאה בכם וכל כך שמח עבורכם. תודה לכם על הכל, תהנו מזה - זה הרגע הכי גדול ששחקן כדורגל יכול לבקש".

לסיכום, עומר אצילי שבעיטה חופשית שלו הוביל לשער העצמי המכריע, חגג. "זה חלום שהתגשם, התחושות מדהימות. בתור שחקן שלקח ארבע אליפויות, היה לי חלום כזה אבל לא האמנו שנגיע לשלב הבתים אף פעם", אמר. "היה קשה בהתחלה, קיבלנו את אולימפיאקוס ואמרנו לעצמנו שננסה לעשות תוצאה טובה במשחק הראשון, ואז נתנו הצגה בחוץ. אחר כך כבר קיבלנו ביטחון. מול הכוכב האדום ידענו שזה שני משחקים והכל יכול להיות, ועכשיו התחושה מדהימה-מדהימה. את מי אני רוצה לפגוש? תביא לי את מסי ואני 'מתאבד' עליו שם. אנחנו לא מצפים להמשיך לתת רביעיות מול האריות של אירופה, אבל אנחנו באים לשחק את הכדורגל שלנו, כדורגל התקפי. אנחנו תמיד באים למשחק ומאמינים שאפשר לנצח".


במהלך היום בירך את חיפה גם נשיא המדינה בוז'י הרצוג. הנשיא שוחח עם יעקב שחר, ציין כי הקבוצה ושחקניה הביאו הישג מרשים מאוד והעיד על עצמו: "היום ובליגת האלופות אני ירוק". שחר הודה לנשיא והוסיף: "השיחה ממך היא לא רק שיחת ברכה מנשיא המדינה אלא מנשיא חובב ספורט שמבין את משמעות הספורט למדינה. נעשה הכל כדי להמשיך ולשמח את המדינה כולה".

משחקים וזוכים בפרסים - הצטרפו לליגת החלומות הרשמית של ליגת וואן זירו בשיתוף וואלה! ספורט וספורט1

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully